چهل سال پیش باید هر دو خودرو ساز و به بخش خصوصی واگذار می کردن متاسفانه الان خیلی دیره دو خودرو ساز دقیقا شده حیاط خلوت دولت و مجلس برای ……
اجماع ملی برای فجر خودروسازی/سفر به دبی در هوای مه آلود جاده مخصوص
به گزارش خط بازار؛ بررسی ها نشان می دهد تصمیم سازان و تصمیم گیران ارشد بعد از کش و قوس های فراوان در چند سال اخیر درباره واگذاری مدیریت فشل خودروسازی به سهامداران واقعی به اجماع رسیده اند.
اتفاقی که شرط لازم برای توسعه خودروسازی در کشور است و می تواند چهره خودروسازی را از یک گاو شیرده سیاسی به ریل صنعت کشور تبدیل کند. البته این اتفاق شروط کافی دیگری از جمله «همراهی ناظران»،«چند ده نهاد مرتبط با خودرو»،«قطعه سازان ارشد» و همچنین «مدیران میانی خودروسازی» دارد. هر یک از این چهار ضلع با این واگذاری همراهی نکند، فرصت تبدیل به تهدید عظیم می شود و جاده مخصوص قربان گاه سهامداران واقعی برای همیشه خواهد شد.
طبق اخبار واصله به خط بازار، دستور واگذاری صادر شده و شکایت مدیرعامل از سهامداران خصوصی نیز راه به جایی نبرده است. مدیرعاملی که در حال حاضر علی رغم وجود مدیر دفتر دبی و مشاور دفاتر خارجی روز گذشته به دبی سفر کرده است. هنوز از علت این سفر اخباری در دسترس نیست ولی به نظر می رسد بی ارتباط با تحولات اخیر نباشد.
خودروسازی در ایران به جای «موتور توسعه کشور» تبدیل به موتور «گسترش نفوذ سیاسیون» شده است. سیاسیونی که کمترین اهمیت را به سهامداران خصوصی می دهند و زیان چند هزار میلیاردی سرمایه های مردم ناشی از دخالت زیان ده دولتی را نادیده گرفته اند.
امید است در راستای تبعیت از فرمان رهبری و تصمیم سازان ارشد کشور مبنی بر واگذاری مدیریت به بخش خصوصی، شاهد اولین تغییر مسعود صنعتی در دولت پزشکیان باشیم.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، ایران خودرو در دبی ، خصوصی سازی ، خط بازار ، رضا ویسه ، سایپا ، سایپا در دبی ، سهامداران خصوصی ، کرمان موتور ، کروز ، واگذاری ایران خودرو ، واگذاری سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
شرکت سایپا از زمانی که آقای بذرپاش مدیرعامل شد / از یک شرکت تولیدی به یک شرکت سیاسی تبدیل شد/ بعد از اون بود که اتوبوسی وارد شرکت شدند و شروع کردند به …….
خط بازار دمت گرم که خبرهات به روز و دقیق هست . هر کی اب می خوره می فهمی .خوب می دونی که واسه چی رفته دبی ( لابی یا التماس برای بقا) البته شانسی هم نداره چون آدم دورو و بی کفایتی هست
خبری های رسیده که چراغ جاوه مخصوص یک ماه کارش نیم میلیارد حقوق گرفته از اعظیم خان جاده مخصوص
تکلیف پرونده خریدار محترم معلوم شد؟
تصمیم گیران نظام در مورد اهلیت خریدار بناست خودشون رو به تغافل بزنن؟
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷