حاج رحیم علیشاهی از جمله افرادی هستش که در کل این سالهای حضورش در صنعت خودرو همیشه کنار کارگران ایستاده بوده و همیشه دغدغه معیشت کارکنان را داشته درصورتی که هیچ یک از مدیران فعلی کوچک ترین گوشه ذهنی به این موضوع نداشته و ندارند آرزوی ما کارگران اومدن جناب آقای مهندس علیشاهی به راس هرم مدیریتی سایپاست
اتفاق عجیب در تغییرات سایپا/کارشکنی در تصمیم شاهانه وزیر صمت
به گزارش خط بازار؛ براین اساس احکام مهدی رادمنش به جای علی شیدایی به نمایندگی از رنا و رحیم علیشاهی به جای محمدرضا شیخ عطار به نمایندگی از ایدرو به عنوان اعضای جدید هیئت مدیره سایپا جاری شده است.
نکته امید بخش در این تغییرات، حضور علیشاهی به عنوان نماینده جدید وزارت صمت در سایپا است که با استقبال طبقه کارگری سایپا نیز همراه بوده است. فردی که سوابق متعددی در کل زنجیره خودرو از تامین تا قطعه سازی و خدمات داشته است.
این در حالی است که علی رغم صدور احکام، ابلاغ آن متوقف شده است. طبق اخبار رسیده به خط بازار، عده ای به دنبال تغییر نماینده ایدرو برخلاف نظر وزیر صمت هستند. آزموده را آزمودن خطاست. هیئت مدیره سایپا نیازمند افراد تازه نفس و مسلط به امور با سوابق بهتر است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :رحیم علیشاهی ، سایپا ، هیئت مدیره سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
شيخ عطار با٣٨سابقه كه عملكرد مثبتي نداشته و شرايط اين روزاي سايپا نتيجه حضور اينهاس رفته لابي كرده بمونه
تا زمانیکه شیوخ به میزها چسبیده باشند اوضاع سایپا همینقدر بهم ریخته و بلبشو است.
کاش شیخ عطار دل بکند و بره
شیخ عطار از افتخارات سایپا بود. امیدواریم هرجا هست خوش بدرخشد و از توانمندی هایش استفاده شود. قدر زر زرگر شناسند قدر گوهر گوهری
اتفاقا قشر کارگر و قشر متخصصان اصلا از علیشاهی رضایت ندارند چون علیشاهی فقط به افرادی اهمیت میدهد که سفارش شده باشند.
دوما شیخ عطار فقط وجودش در سایپا کافیست که دیگران حساب ببرند چون فرد متخصص و با تجربه هست و به راحتی می تواند تشخیص دهد که چه موضوعی فنی و یا مالی برای گروه سایپا مناسب است نه امثال علیشاهی که هیچ تجربه و تخصص فنی ندارند و فقط دنبال لابی هستند.
لطفا رزومه علیشاهی را شفاف توضیح دهید چون ما در سایپا و سایپا یدک در کل هیچ چیز مفیدی ندیدیم.
علیشاهی اقیانوسی هست ولی متاسفانه عمق این اقیانوس فقط یک میلیمتر می باشد که مورد قبول پرسنل سایپا نیست.
سلام خدمت همه نیروهای متخصص و دلسوز سایپا، فقط غصه باید خورد چون از مقامات وزارت صمت و نیز سازمان گسترش همه نیروهای متخصص را نمیشناسند، در واقع باید بگویم کاش وزیر یا یکی از مدیران رده بالای وزارت صمت مارو هم میشناختن ، نمیدونیم چجوری صدای خود را به گوش این مدیران ارشد و تصمیم گیران خودروسازی برسانیم که بعد از بیست و اندی سال سابقه در خودرو سازی بدون هیچ دلیلی بنده نوعی و امثال بنده رو از گردونه حذف کرده و بلاتکلیف گذاشته اند و این در حالی رخ داده که از رده پایین تا بالای سمت هارو توی خودروسازی طی نموده ایم و به صرف اینکه سوابق خوبی داریم و اطلاعات مکفی در اختیار داشته و نیز به جایی وصل نیستیم خیلی راحت کنار گذاشته شدیم ، به شخصه حاضرم مناظره تخصصی و یا مذاکره با اکثر هم شغل های خود داشته باشم بعدا قضاوت بشیم، در پایان لطفا و خواهشا اگر شخصی دسترسی به تصمیم گیران دارد صدای امثال ماها بشه ، چون بخش قطعه سازی به شدت دنبال جذب نیروهای خوب و کارازموده خودروسازی است
امیدمان فعلا به خداست
خانه نشین های سایپا
دارن واسه بخش خصولتیشون که قراره راه بندازن،نفر تایین میکنند،با داستان انفجار واگذاری سرعتش بیشتر شد….
اقای خط بازار . لطفا لطیفه تعریف نکن
اقای مهندس شیخ زاده
انگار قحط الرجال در ایران و خودروسازی
چه فاکتور مثبتی در آقای حسن زاده آذین دیدید که تغییرش نمیدید ؟
همش دروغ
بازگشت مجدد آقای بابائی به شرکت طیف
احسنت به انتخاب آقای شیخ زاده واقعا کار درست و بجایی هست
شایعه نکنید
عالی واقعا آقای بابائی فرد موفق و برای طیف خوب می باشد در دوران ایشان حق ناحق نمیشد
نه مثل الان در دوره رضایی طرف حکم مدیر پروژه میگیره که صلاحیت ندارد و طرف دو پرونده دارد حقوق مدیری میدهند بهش چرا نباید پیگیری شود آقای شیخ زاده آقای مدبر و آقای سجودی پیگیری کنید
منافع چه کسانی از بین رفته که شایعه میکنن
عالی واقعا آقای بابائی فرد موفق و برای طیف خوب می باشد در دوران ایشان حق ناحق نمیشد
نه مثل الان در دوره رضایی طرف حکم مدیر پروژه میگیره که صلاحیت ندارد و طرف دو پرونده دارد حقوق مدیری میدهند بهش چرا نباید پیگیری شود آقای شیخ زاده آقای مدبر و آقای سجودی پیگیری کنید
متاسفم که هرچیز اشتباهی رو هرجا بیان میکنید
دوره ی مدیرعاملی آقای بابایی برای طیف، جزو بدترین دوران شرکت بود،
هیچ کس از عملکرد آقای بابایی راضی نیست
کاش تیم آقای شیخ زاده خطای آزموده شده را مجدد تکرار نکند.
باتشکر
اقای شیخ زاده پس کی نوبت مالیبل و تغییر مدیرعامل و هیات مدیره اون میشه
شما گویا کارت هدیه و خودرو بگیری که اینجوری داری دفاع میکنی از این آقا ….
وگرنه بدون هیچ سابقه مدیریتی از تولید پارس خودرو ایشان اومدن یهو میشند عضو هیأت مدیره و ظرف ۲ ماه میشه مدیرعامل….
مجمع که برگذار بشه همشون رو هوا میرن!؟
واسه همین مثل …ر تو گل گیر کردن که چه غلطی بکنم تو این وا نفسا،😂😂😂ای داد که زمستان هم فرا میرسد
عملکرد آفای شیخ زاده تو این مدت چه نگاه مثبت داشته غیر از افت تولید آقای رادمنش قبل هم همه کاره سایپا بوده چرا باید با این عملکرد ضعیف ارتقا هم بگیره؟
حاج رحیم علیشاهی با بیش از بیست و پنج سال سابقه سایپایی یکی از مدیران دلسوز و متعهد و مخلص برای سیستم بوده و هست و کاملا مشرف به شرایط و ضوابط با انژی صد درصدی و کاملا خستگی ناپذیر
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 21 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۱