مدیرعامل با حکم انتصاب مدیرعامل باشگاه ورزشی که از قضا همشهری پزشک….هستند مهر ماندگاری را زدند گهی خیال باطل !
حتی آوردن فرزند شخص اول دولت هم مجالی برای ماندن پایداری ها در صنعت خودرو نیست !
ابهام در آینده مدیران عامل خودروسازی/از ایدرو محافظه کار تا فشار نمایندگان
به گزارش خط بازار؛ در حالی که تاکنون هیچ اقدام مشخصی از سوی «وزارت صمت» و «ایدرو» برای تغییر مدیران عامل ایرانخودرو و سایپا صورت نگرفته؛ در این بین انواع شایعات بازار پر رونقی در این عرصه دارد. هرکس به زعم خود یا براساس شنیده ها یکی را مدیرعامل یک خودروسازی و یا دیگری را به عنوان رئیس هیئت مشخص و در فضای مجازی انتشار می دهد. این شایعات حاوی دلایلی برای اثبات خود هستند، مثلا می گویند سکان دار بعدی آبی پوشان یا شاید نارنجی پوشان جاده مخصوص از مدیران قطعه سازی یا حتی دست اندر کاران بسیار قدیمی صنعت خودرو باشد.
اینگونه شایعات فقط به نام افراد مدنظرشان یا نیروهای تقویت کننده پس پرده اهمیت می دهند و نه شرایط احراز و توانمندی های شخص مطلوب شان؛ اگر چنین باشد و شخص اول سیاستگذاری صنعتی یعنی وزیر صمت از خود اراده ای برای انتخاب شخص مورد نظر نداشته باشد، نتیجه عاقبت کار از پیش روشن است.
جلسه اخیر رئیس هیئت عامل «ایدرو» با قطعه سازان و نشست اخیر «انجمن صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه سازان خودرو کشور» به عنوان زنجیره تامین اصلی ایران خودرو و سایپا با مدیران ارشد دو خودروساز بزرگ، می تواند بیانگر تداوم حضور «علیمردان عظیمی» و «جواد توسلی مهر» در رأس مدیریت ایرانخودرو و سایپا باشد. زیرا، بازگشت «سیاستگذاری صنعت خودرو» به «سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران (ایدرو)» با سکان داری «فرشاد مقیمی» در «ایدرو»، برنامه افزایش تولید خودرو در سال جاری و آینده در حال پیگیری است.
براین اساس تا زمانی که برنامه رشد تیراژ خودرو و تدوین استراتژی برای سال آینده توسط «ایدرو» تدوین نشود، «شاید» نباید انتظار تغییر مدیران عامل جاده مخصوص را داشت. لازم به ذکر است رشد تیراژ در گروه صنعتی ایران خودرو و گروه خودروسازی سایپا فقط نیازمند برنامه یا تقویت ساختار مالی نیست، بلکه ایجاد تحول در صنعت خودروسازی نیازمند تغییر بدنه مدیریت، پوست اندازی و دمیدن روح تازه ای است که بتواند وزیر صمت دولت چهاردهم را سربلند کند. لذا روی کارآمدن مدیرانی که توانایی حل بحران را در شرایط سخته داشته و عملکرد جهادی و عملی دارند، می تواند خودروسازان بزرگ را از خطر توقف دور و به سمت افزایش تیراژ توام با سوددهی سوق دهد.
به هر حال امیدواریم وزیر صمت در مورد تغییر مدیریت دو خودروساز بزرگ اقدام عاجلی به عمل آورده تا بازار اینگونه شایعات تخته شود.
منبع: تحلیل بازار
برچسب ها :ایدرو ، ایران خودرو ، خط بازار ، خودروسازی ، سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
قدرت مافیای خودرو
توسلی مهر مدیرعامل سایپا ۶ ماهه بهشون افزایش نرخ نداد
میخوان یکی از بهترین مدیران را برکنارکنند
توسلی مهر، خاور رو آباد کرد ۶.۵ همت زیان شد ۸ همت سود
شناختی که دارم سایپا رو هم متحول میکنه
سردسته كوتوله ها كسي نيست جز… گنده گوي باقرشهر. متوهم و مبتلا به بيماري اسكيزوفرني
تغییر فقط مدیرعامل دردی از خودروسازی دوا نخواهد کرد حتی اگر بهترین باشد/ بحران در سایپا توسط مدیران نالایق و حتی روسای نالایق صورت میگیرد/ سایپا در این چند سال فقط مدیرعاملرعوض کرد ولی مدیری که شجاعت عزل مدیران زبر دست را نداشت/ برای خروج از این نابسامانی تغییر مدیرعامل سودی ندارد/ سایپا از ریشه فاسد شده و باید از ریشه ترمیم شود/ مدیرانی که به ظاهر دوست ولی از پشت به سایپا خنجر میزنند/ مدیرانی که فقط به فکر منفعت خود هستند/ مدیرانی که با لابی گری فقط جیب خودشون رو پر میکنند/ مدیرانی به ظاهر مذهبی ولی به دور از عدالت و حلال خوری/ مدیرانی که فقط دوشیدن بلدند / مدیرانی که حتی لیاقت دربانی گاراژ هم ندارند/ سایپا شرکت بزرگی بود و همه داشتند روزی در میاوردن ولی همین مدیران زیاده خواه سفره همه رو کوچیک کردند و سایپا را به مرز ورشکستگی رسوندند/ سایپا مدیری مثل سیف الله ابراهیمی رو میخواد/ مثل عموزاده و دکتر سروش رو میخواد/ مدیرانی بدون حاشیه و دلسوز/ توی این اسامی که شایعه شده( شیخ زاده،افشار، حسین زاده و،،،، کدومشون حاشیه ندارند ؟؟؟ شیخ زاده که سایپا بوده چه کار مثبتی انجام داده؟ مهندس شیخ عطار از زمان انتصابش چه کاری برای پیشرفت سایپا کرده؟ افشار که حتی یک دقیقه هم در خودرو سازی نبوده و هیچ آشنایی با این صنف نداره چه کاری میتونه انجام بده؟؟؟ اینکه مدیر عامل ترک باشه یا کرد ویا فارس و …. مهم نیست مهم اینه که شجاعت روبرو شدن با فساد رو داشته باشه وگرنه من هم میتونم مثل بقیه باشم / امثال تیموری که خاک روی سایپا ریخته هنوز مدیرانش در راس گروه هستند و امثال سعید علیزاده که دست پاک و سالم بود رو برکنار کردند و کسانی جای این ها را گرفتند که چوب حراج به دارو ندار سایپا زدند/ آقای توسلی گفته سایپا به سود رسیده/ کدوم سود؟؟؟ سایپا آذین که درش داره بسته میشه/ مالیبل که اونجوری ریخته بهم/ یدک هم که همه ناراضی / کدوم شرکت رو تونست همون جور که بود نگه داره ؟؟؟ همه ما بازیچه شدیم تا اینا به هدفی که دارند برسند. سایپا جان تازه میخواد/ شما کسانی رو میخواهید برگردونید که قبلا جان سایپا رو گرفتند!!!!!! کاربلد دور و برتون نیست که دست به دامن مدیرانی شدید که کارنامه مردودی دارند / امیدوارم وزیر محترم صمت شجاعت اینو داشته باشه و اجازه نده بازهم با لابی گری کسی که لایق نیست بر کرسی مدیر عاملی بشینه / انشالله
کوتوله ترین مدیریت رو از باقرشهر جمعش کن، اون به فنا میدتت، جواد اتوبوسی عزیز.
خط بازار جان
شنبه خبری در راه است.
متوسل به پایدار ، ناپایدار می شود.
شرکت سایپا بعد از 7سال به سود رسید – تسنیم
https://www.google.com/amp/s/www.tasnimnews.com/fa/news/1403/09/07/3208500/%25D8%25B4%25D8%25B1%25DA%25A9%25D8%25AA-%25D8%25B3%25D8%25A7%25DB%258C%25D9%25BE%25D8%25A7-%25D8%25A8%25D8%25B9%25D8%25AF-%25D8%25A7%25D8%25B2-7%25D8%25B3%25D8%25A7%25D9%2584-%25D8%25A8%25D9%2587-%25D8%25B3%25D9%2588%25D8%25AF-%25D8%25B1%25D8%25B3%25DB%258C%25D8%25AF/amp?espv=1
این خبر مهم را تقریباً بیش از ۲۰ خبرگزاری رسانه ای کردند.
مگه كسي وسط سال مال با صورتهاي مالي حسابرسي نشده سود و ضرر ميتونه اعلام كنه. خود گويم و خود خندم من مرد هنرمندم.
😂😂😂😂😂
رسانه های معتبر و افراد با تجربه در مطبوعات می دانند در زمان بازنشر خبر باید «منبع» آن ذکر شود! منبع خبر را درج کنید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 10 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۰