سید دیزل به کاشان رفت/چرا مدیرعامل مگاموتور عزل نمی شود؟

با حکم مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، محمود سهیل‌نژاد به‌عنوان سرپرست جدید شرکت سایپادیزل منصوب شد و از زحمات احمد میررفیع در دوران مدیریت این شرکت تقدیر به عمل آمد.
کد خبر : 93777
تاریخ انتشار :چهارشنبه 10 بهمن 1403 - 19:35

به گزارش خط بازار؛ به نقل از سایپانیوز مراسم معارفه سرپرست جدید سایپادیزل با حضور محمدرضا شیخ‌عطار، عضو هیات‌مدیره و قائم‌مقام مدیرعامل گروه سایپا در حوزه شرکت‌های تولیدی و تأمین، یوسف طوقانی، سرپرست مدیریت حوزه مدیرعامل، محسن مقدم، سرپرست مدیریت توسعه مدیریت گروه؛ اعضای هیات‌مدیره و معاونان شرکت سایپادیزل برگزار شد.

در این جلسه، محمود سهیل‌نژاد به‌عنوان سرپرست جدید معرفی شد و از خدمات و تلاش‌های احمد میررفیع در مدت زمان تصدی این سمت قدردانی گردید.

محمود سهیل‌نژاد پیش از این به‌عنوان عضو هیات‌مدیره گروه خودروسازی سایپا فعالیت داشته و تجربه قابل‌توجهی در حوزه مدیریت صنعتی و خودروسازی دارد.

انتصاب وی به این سمت نشان‌دهنده سیاست‌های گروه سایپا در استفاده از مدیران با تجربه داخلی برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای این مجموعه است.

گفتنی است، احمد میررفیع که پیش از این مدیرعامل سایپادیزل بود، با حکم علی شیخ‌زاده، مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا به‌عنوان عضو هیات‌مدیره شرکت سایپاسیتروئن منصوب شد.

این جابه‌جایی‌های مدیریتی بخشی از برنامه‌های گروه سایپا برای بهبود عملکرد و تقویت جایگاه شرکت‌های زیرمجموعه در صنعت خودروسازی کشور است.

به گزارش خط بازار؛ در دوران مدیریت شیخ زاده در سایپا مدیرعامل غالب شرکت های مهم تابعه دو ماه مانده به پایان سال تغییر کرده اند به غیر از مدیرعامل مگاموتور. جوان کم تجربه ای که تاکنون کسی شجاعت تغییر آن را نداشته است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 69 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۶۹
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

بنده خدا چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۳

قطعا پرسنل دیزل در بخش بهداری بعد از این شاهد تغییرات خوبی خواهند شد .

سید چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۵

همه رو هم تغییر بده تا دامادزاده عوض نکنه گروه سایپا هیچ تغییری در تولیدش ایجاد نمیشه وضعش همینه با همین فرمون سال آینده بیشتر شرکتا زیر مجموعه قطعا تعطیل شدن

چشم ناظر چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۰:۰۹

با این حساب کاشان شده درب خروج از سایپا به زودی سلطانی و دار دسته اش باید برن

یه دیزلی چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰

جناب سهیل نژاد ضمن خیر مقدم به حضرتعالی بر خودم واجب دونستم جنده تا نکته خدمتتون عرض کنم
اول اینکه شرکت سایپا دیزل پتانسیل بالایی در تولید داره لطفاً نسبت به سفارش گذاری قطعات فورا اقدام کنید تا سال آینده شرکت به تولید برسه و از این شرایط همواره تعطیلی خارج بشه.
دو اینکه لطفاً شرکت را به سمت قومی گرایی سوق ندهید و به هیج عنوان به هیچ عنوان آقای درویش پور به شرکت برنگردونید که کل پرسنل از ایشان ناراضی هستند و آبروی شما رو هم خواهد برد.
سوم اینکه شرکت خدمات فنی رنا رو جدی بگیرید و در اولین فرصت مدیرعامل و هیات مدیره رنا تغییر دهید که الان بیش از ۸ ماهه مدیرعامل ندارم و بخاطر عدم تایید حکم آقای مدنی داره با سرپرست اداره میشه و ایشون هم که تکلیفشون مشخصه با حکم سرپرستی حدود ۲۰ نفر استخدام کرده که بدون مجوز جذب از سایپابوده
با آرزوی موفقیت و توفیق برای شما و شرکت سایپادیزل

ناشناس چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷

بابا تو رو خدا متن الکی ننویس کجا تجربه داره ما که می‌شناسیم چرا انقدر دروه می‌نویسید از خدا بترسید بیچاره سایپا

اشگان چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۹

واقعا انتخاب کاربردیه. از فدا دیزل تولیدش راه میافته. اقای شیخ زاده خدا امواتتو رحمت کنه

مگاموتور چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۵

بزرگترین اشتباه مهندس شیخ زاده در خصوص مگاموتور هست زیرا که کلیدی ترین و تخصصی ترین شرکت گروه سایپا را تغییر نداده و از طرفی هیچ قصدی برای تغییر این مدیرعامل جوان بی تجربه و سیاسی ندارد.
مگاموتوری که تک سورس بوده و تنها تامین کننده قوای محرکه سایپا به حال خود رها شده است.
مگاموتوری که باعث برکناری دو مدیرعامل قبلی گروه سایپا تیموری و توسلی مهر شده است چون دائم خطوط تولید گروه سایپا توسط مگاموتور متوقف و کند می شود.
مگاموتوری که سودده ترین شرکت گروه بود و بیشترین رکورد تولید را داشت الان به دلیل سومدیریت دستگاه های فرسوده و بلاتکلیف دارد حتی اگر بخواهند هم نمی توانند تولید انجام دهند چون دستگاه و تجهیزاتی در مگاموتور نیست.
مگاموتوری که یک موتور به روز برای پلتفرم های سایپا ندارد چون تحقیق و توسعه و مهندسی کارآمدی ندارد.
مگاموتوری که خطوط تولید فرسوده شده اند و توان تولید ندارند چون تیم اجرایی در مگاموتور نیست و همه تیم اجرایی به دلیل محیط کاری مسموم از مگاموتور رفتند.
مگاموتوری که زمانی محل متخصصان بود الان محل سیاسیون از مدیرعاملش تا به پایین شده است.
مهندس شیخ زاده اگر مدیرعامل مگاموتور را تغییر ندهید مطمئن باشید که خودتان به مانند دو مدیرعامل قبلی تغییر خواهید کرد چون مگاموتور باعث کاهش تیراژ تولید کل گروه خواهد شد و رزومه کاری شما خراب می گردد.

Taaghavi چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۸

صدها و هزاران بار تاسف برای صنعت خودروسازی ایران، که لابی گری می شود «تجربه داخلی برای پیشبرد اهداف توسعه‌ای»

کارگر چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹

شیخ زاده نه جرات دارد و نه شجاعت عزل مگاموتور رو
چون خودش این آقا را ابقا کرده متاسفانه
پس خود شیخ زاده باید بره زیرا سایپا رو با این ابقا به فنا داد

مرتضی چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۳

جناب شیخ زاده خبر دارید که ایران خودرو رکورد تولید در یک روز را ثبت کرده؟
جناب شیخ زاده به نظر شما با تیم مدیریتی که در مگاموتور هست می توانی به تولید ایران خودرو برسی؟
مگاموتور با این تیم مدیریتی باعث ورشکستگی و نابودی کل گروه سایپا می شود.
مگاموتور سیاسی شده و به قول متخصصان هیچ مدیر و متخصص اجرایی که بتواند مثل سال های قبل خطوط تولید راه اندازی کند و یا دستگاه ها و تجهیزات را اورهال کند، وحود ندارد.
مگاموتور نیاز به یک تیم متخصص اجرایی دارد تا بتواند خروجی برای تولید و افزایش تولید و کاهش هزینه داشته باشد.
مگاموتور نیاز به مدیران سیاسی و مغزهای متفکر پرمدعا ندارد.
هیچ کدام از اعضای هئیت مدیره و قائم مقام ها و مشاوران و معاونت ها و مدیران هیچ تخصصی در راه اندازی خطوط پیشرفته مانند خط تندر 90 و یا خط موتور ملی و… ندارند.
مغزهای متفکر بروند دانشگاه و… تدریس بکنند چون الان مگاموتور نیاز به افراد و تیم اجرایی دارد تا بتواند افزایش تولید بدهد.
خروجی مدیرعامل سیاسی مگاموتور و هئیت مدیره و قائم مقام ها و معاونت ها و مدیران مگاموتور چیست جز جلسات بی نتیجه و تهیه پاورپوینت و…. پس چه کسی خط راه اندازی می کند و تجهیزات را اورهال می کند؟
مگاموتور زمانی رکورد تولید 3000 دستگاه قوای محرکه در یک روز را داشته است ولی الان برای تولید 1500 دستگاه تولید در یک روز به التماس افتاده است چون مدیر و هئیت مدیره و تیم مدیریتی اجرایی ندارد.

سید چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۱:۴۰

کاش فقط مگا بود ،زیر مجموعه ها هم با انتصاب های سفارشی نابود میشن بزودی ،قطعا شش ماه آینده صداش در میاد

علی پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۱

سایپا دیزل با وجود حسن محمدی دامت برکات و و داود حسین حسین زاده و یک پرستار حتما در تولید و کیفیت موفق می شود و ما کامیون به آسیا و اروپا صادر خواهیم کرد حاج حسن و حاج داود بریم برای صادرات

یک کارگر شنبه , ۱۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۲

ای گفتی سخیل نژاد می خواد مدیریت کنه باید اینا رو بندازه بیرون ،میر رفیع خوب بودش خدایی به پرسنل رسید تشکر ازش ،بحث اضافه کار و بن کارت و آکورد… اما تو بحث اجرا این دو تا لولک‌ و بولک همه کاره هستن،سهیل امدی حواست باشه با انگشتر ر که داود ۶۰تا داره اول خرت می کنه بعد کلا مدیریت شرکت در اصل اونه،کل مالی نیروهای داوده،حسن منابع انسانی و بازرگانی قبضه کرده

علی غلامی سه شنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۲:۰۴

خداگواهه منو نقره داغ کردند سر واگذاری وارداتی ها و به خون شهدا خونشون حلاله و من هم داغشون میکنم

سایپا چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۴

کدام انتخاب مهندس شیخ زاده درست بوده است؟
ابقا مدیرعامل مگاموتور و انتخاب های ایشان در سایپایدک و سازه گستر و سایپا کاشان و سایپا دیزل و…. کدامشان بر اساس شایسته سالاری بوده است.
آینده خوبی برای گروه سایپا انتظار نمی رود چون تیم مدیریتی کارآمدی در گروه سایپا نبست.
در ضمن مهندس شیخ زاده اولین و بزرگترین ضربه را به دلیل ابقای مدیرعامل مگاموتور خواهد خورد.

سرباز پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۸:۳۸

یادم میاد بحث الکی راه میندازین چه فرقی داره سلیمانی رفت تیموری و بعد..‌. چه فرقی کرده یک عده آدم سفارشی اومدن راس کار بت حقوق بالا هنوز فامیل تیم قبلی تو راس و همشون رسمی شدن این تیمم باز اونا آوردن خواهشن وقت خودتون تلف نکنید من که دیگه حالم بهم میخوره از این صنعت

سازه گستر پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۳:۵۵

انتخاب آقای دکتر صالحی خیلی هم بجا بوده و ایشان انسان شایسته ای هست و کاربلد، فقط برای توسعه تامین باید یک سری افرادی که بی ارتباط با مدرک پست گرفتن رو بردارد ،مخصوصا معاونت تامین، ایشان در بحث تامین کارآمد نیست و آقای دکتر صالحی حتما باید در این خصوص تجدید نظر کنند.

اردستانی چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۷

از مدیر حقوقی مگاموتور، جناب دکتر مهدی اردستانی چه خبر؟
انشالله که ایام به کام باشد برادر
به یادتان هستیم.

رشید چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۱:۵۱

میررفیع مرد محترم و درستکاری است. با آرزوی موفقیت برای ایشان.

دلواپس چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۱

سلام امیدوارم صادقی از پست قائم مقامی هم کنار گذاشته شود

مهدی چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۸

آقای منتظرالمهدی مدیرعامل مگاموتور، لطفا توضیح دهید که خطوط تولید میل بادامک KH که از آلمان خریداری شده بود الان کجاست و چه تعداد میل بادامک تولید می کند؟
لازم به توضیح هست که خطوط تولید میل بادامک KH که از آلمان خریداری شده بود کامل اتوماتیک و رباتیک بود به نحوی که فقط با 4 نفر اپراتور می توانست 2500 عدد میل بادامک در یک روز تولید کند و چون خط رباتیک و برای صنعت آلمان بود ضایعات تولید در حد صفر داشت.
حال این خط میل بادامک اصلا در مگاموتور وجود ندارد زیرا هر قسمت از خط مذکور را به مکان های مختلف و ناشناس فرستادن و تعدادی از این دستگاه ها را به سایپا آذربایجان فرستادند که کارآیی لازم برای تولید 2500 عدد میل بادامک در روز را ندارد چون خط را ناقص کردند.
وقتی به شما می گوییم که منتظرالمهدی و کل تیم مدیریتی و هئیت مدیره مگاموتور باید تغییر کنند به خاطر همین سومدیریت ها می باشد.
ضرر و زیانی که به مگاموتور زدند سالها عقب افتادگی در پی دارد.
چون منتظرالمهدی و تیم مدیریتی آن تخصص ندارند و هیچ کدام مدیر اجرایی نیستند خطی مثل میل بادمک آلمانی را ندانستند چکار کنند و خط مذکور را راه اندازی نکردند و کلی ضرر مالی و فنی و تکنولوژی زدند و در آخر خط مذکور معلوم نیست به چه مکان هایی پخش شده و ناقص شده است اگر ناقص نیست پس با 4 اپراتور باید 2500 میل بادامک در یک روز تولید کند.

عیسی چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳

مهدی جان این خط یکی از بهترین خط های تولید میل بادامک در خاور میانه و آسیا بود بود که دارای ۳۲ دستگاه سی ان سی چهار عدد دستگاه سنگ لندیس که R منفی میل بادامک و می زد و کوره عملیات و خط شستشو و تاب گیری که متاسفانه به دلیل سوءمدیریت بعد از شش سال خرید این خط، کامل به تولید نرسید و کلیه ماشین آلات این خط کاملا متوقف گردید و سنتر های این خط شد جیگر ذولیخا البته سازندگان بخش خصوصی و دکتر ولی نژاد از سایپای آذربایجان هم دوست نداشتن این خط رااندازی شود

ولی نژاد پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۰:۳۳

کسی باورش نمیشه که بهنام ولی نژاد هئیت مدیره مگاموتور شده باشه
مگاموتور واقعا برات متاسفم ک
برای همین هست که مگاموتور ترمز گروه سایپا شده است.

حسن چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰

با تمام احترامی که به عنوان مدیر عامل سایپا برای آقای شیخ زاده قائل هستم باید عرض کنم بهترین راه نجات سایپا رفتن ایشون از سایپاست و دادن سکان هدایت شرکت به دست یک فرد متخصص و کار بلد، بنده زمانی که اسم ایشون برای مدیرعاملی اومد عرض کردم که اندازه ایشون نیست؛ وقتی مدیر عامل گروه متخصص نیست چه انتظاری باید داشت که مدیران گروه متخصص باشند ؟؟؟ مسلما یا کارشناس بهداری میشه مدیر عامل یا یک فرد بدون تجربه در صنعت خودرو ،،، مدیر عامل مگا رو نمی‌تونید عزل کنید اما آیا مدیران شرکت‌های دیگه هم نمیتونید؟؟؟ آذین، مالیبل، رایان و …..

مگاموتور چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۵

دقیقا درست گفتید
مدیرعامل گروه که نمی تواند مدیرعامل مگاموتور زیر دستش را که به منافع کشور و صنعت ضرر میزند را برکنار کند باید خود شیخ زاده برود.

کاشان چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۶

فقط چند ماه دیگه خلا مهندس صادقی رو متوجه خواهید شد همین تیم فعلی ( سلطانی و کریمی)۴ ماه دیگه کاشان باشند هیچی نخواهد موند از کاشان

بهنام چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۲

مهندس شیخ زاده لطفا با توجه به وضعیت گروه سایپا و اخبار رسیده و کامنت ها به نظر می رسد که به نفع تان هست که خداحافظی کنید
چون با امثال منتظرالمهدی و بهدار و سیاسیون و لابی بازان داخل گروه نمی توانید کار کنید.
ایران خودرو هر روز بهتر از دیروز شده ولی شما ما را در سایپا ناامید کردید و سایپا وضعیتش هر روز بدتر خواهد شد.

منتقد چهارشنبه , ۱۰ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۸

سایپا ۵۰ سال دیگه همینه خط بازار یک روزی به این آقا میگفت آمپول زن آلان میگه مدیر با تجربه

Ghalandar پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۰:۳۲

جناب شيخ زاده عزيز، لطفا عقل كل باقرشهر رو هم در نظر داشته باش. چون قطعا جلوي پيشرفت شركت سايپا رو خواهد گرفت

چشم ناظر پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۰:۴۱

اگر خروجی کار رو ببینیم تیم پر مدعای ایران‌خودرو چه اون توسلی مهر چه این شیخ زاده نتونستن
جمع کنید برید بابا
بابام جان گد

رایان پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۱:۳۰

اقای شیخ زاده دست دست کردنتون برای تعویض چیه؟
چرا به مدیرعاملی اجازه میدین که دم عید قرارداد کارگرهای شرکت رو امضا نکنه؟؟

حسن جمعه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۷

متاسفم برای آقای شیخ زاده با این نحوه انتخاب مدیران عامل، این آقا چه تخصصی در حوزه خودرو سازی دارد ، یک کارشناس بهداشت و پرستاری چگونه با لابی در این موقعیت قرار می‌گیرد و نتیجه ش همین بدبختی ست که در سایپا ایجاد شده ، این همه کارشناش متخصص و با تجربه ، چرا این ……، تسلیت به سایپا تسلیت برای آینده سایپا

…. پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۱:۳۲

لعنت به مدیرعاملی که قراردادهای کارگرارو امضا نکنه…

حق پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۲:۲۰

قطعا با این تجربه ای که مهندس شیخ زاده داره ،امیدوارم مدیر عامل سایپا چین هم تغییر کنه

سلطان پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۲:۲۰

کار آمد ترین مدیر سایپا قطعا سایپا دیزل گلستان خواهد شد درود بر دیزلی ها

علی پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۶:۳۳

یکی از عوامل اینکه تولید ایرانخودرو بالا نمی رفت شیخ زاده بود با خروج ایشان از ایرانخودرو شرکت جان تازه گرفته از این به بعد باید شاهد کاهش تولید سایپا باشیم

رضا پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۷:۵۱

منتظرالمهدی فکر میکن ملک پدریش است مگاموتور نه دوست عزیز قبل شما عکس هایشان است خیلی ها آمدن و رفتن شما هم دلبسته میز و صندلی مگا نباش چون قطعا با عملکرد ضعیفی که داری عوض میشوی

م مگا پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۸:۳۶

مگاموتور بزرگ بوده و قدرتمند و بزرگ هم خواهد ماند بزرگی ذات مگاموتور است و هیچ چیز ذات را تغیر نمی‌دهد

ناصر پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۸:۴۱

یک جوان متولد ۶۳چطور میتواند شرکت مهمی مثل مگاموتور اداره کند نتیجه اش نابود میشی. اسم خودش هم گذاشته جوان انقلابی آقای منتظرالمهدی جوان های در گذشته جان و مالشان خرج وطن و مملک میکردن الا شما ؟؟

سروش پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۸:۴۸

نخعی کی از تو شرکت سایپا شیشه میره؟؟

محمد پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۳

سلام دوستان
لطفا اینقدر به آقای شیخ زاده حجمه وارد نکنید. مدیران خوب سایپا یا بازنشسته شدن یا از گروه رفتند. تو همین سایپا سیتروئن در همین امسال 40 نفر از بهترین رئوسا و مدیران با سوئ مدیریت آقای صادقی و بی تجربگی معاونینش کوچ کردند به لاماری .کساییکه 14 سال تجربه کسب کردند و الان که پخته شدند از کاشان بیرون رانده شدند. مشکل کمبود نیروی متخصص هست. مشکل کوچ افراد باتجربه و با دانش به دلیل انتصاب مدیران بی تجربه و کوتوله است. سایپا تا چندسال آینده با مشکل نبود مدیران میانی قوی مواجه می شه.البته که در زیر مجموعه الانم اوضاع خیلی خرابه.امیدوارم آقای شیخ زاده یک فکری بکنه فککککر

رزمنده پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۵

چرا عزل نمیشه مهم نیست. کی پشت مدیرعامل ایستاده مهمه. پشت مدیر عامل خالی بشه ، به یک ساعت نشده عزلش می کنند.

دلواپس پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

آقای کاشان
نبود صادقی برای کاشان دارای خیر و برکت خواهد بود
منتظر باش که در دوره مهندس ثانی حتما اوضاع کاشان بهتر خواهد شد

مطلع و پرسنل مگاموتور پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۵

منتظرالمهدی اتفاقا آدم خوبیه و داره خوب کار میکنه حداقل میدونم و خبر دارم که دزد نیست نمیدونم کدوم باند متضرر شده که داره خودش و به در و دیوار قفس میزنه که این بنده خدا رو عوض کنه.

کاربر پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳

صادقی کاشان چون کارت هدیه نمیداد به برخی خبرگزاری ها هر روز ب. علیهش تیتر میزدن .

مقدم پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶

خلا مدیر عاملی مهندس صادقی کسی که از دوران کارشناسی در صنعت خودرو بود و تمام رده ها را از پایه طی کرد و با جزییات همه امور هم تسلط داشت هم مدیریت می کرد حس خواهد شد … فقط چند ماه دیگر منتظر باشید شرایط کاشان را ببنید الیته الان هم دیدنی است ولی ب مراتب بدتر خواهد شد .

دلنسوز پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۷

صادقی از وقتی رفته کنار از مدیر عاملی کاشان .یکی دیگه رفته بیمارستان و در نمیاد
آقا بیا بیرون نترس .بخوان بردارنت .برمیدارن .حالا شما هی تو بیمارستان بمون.هی بگو نمیتونم صحبت کنم
آخرش که چی؟ نترس کاریت نداریم

انتقام گیرنده پنجشنبه , ۱۱ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۳:۵۲

آقای صادقی یادته سید وقتی کربلا بود .جایگزینش شدی ؟
الان هم همین اتفاق برای خودت افتاد .رفتی کربلا و از هیئت مدیره هم برداشتنت
چقدر اون مرد در بیمارستان برای تیم موسوی پرونده درست کردید و هفته پیش پای پلیس امنیت اقتصادی رو به کارخانه کاشان باز کردید و نتونستید از موسوی چیزی به دست بیارید و در اخر هم چقدر راحت از هیئت مدیره هم کنار گذاشته شدی
دنیای خودرو سازی خیلی گرد هست مراقب باش!

آگاه جمعه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۳ - ۵:۰۶

با سلام
با تشکر از تیم خط بازار، شما که می‌گفتید تیم جواد اتوبوسی، ایشون که نزدیک 50 تا انتصاب در پنجاه روز داشتن، کوتوله های که برخی از قوطی عطار بیرون آورده میشد و برخی بواسطه دیدن سراب شیدا به سایپا می آمدند.

نوید جمعه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۷:۲۵

اکثریت بچه های خود سایپا هستند و بهتر غاز همسایه است

جیمی جمعه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۳ - ۸:۱۷

چرا شیخ عطار نمی ره عین بختک تو سایپاست

حسن جمعه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۳ - ۹:۵۷

آقای شیخ زاده تا قبل از نیمه خرداد خواهد رفت ،

حسن جمعه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲

خط بازار میشه بگی کدام تجربه ، ایشون نه سواد داره نه تخصص داره نه قابل اعتماده ، ولی برای گرفتن پست هزینه های هنگفت می‌کند تا به وقتش در جایگاهی که قرار گرفت از جیب بیت الحال جبران کند…

صبور جمعه , ۱۲ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۸

از زحمت جناب شيخ زاده تشكر ميكنيم

مهرداد شنبه , ۱۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۰:۰۰

سلام میر رفیع رو هم که جابجا کرد و عزل نکرد این آقا اول از همه مدیربازرسی شرکت ایرانخودرو دیزل بود و بعدجزو هیئت مدیره و رئسی هیئت مدیره ایرانخودرو دیزل و از دارو دسته توسلی مهر شد

احمدی شنبه , ۱۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱:۰۴

آقای سهیل نژاد اگه می خوای نتیجه بگیری و مشکلات را حل کنی این مفت خورها رو بیرون کن اگه این کار رو نکنی شما هم مثل میررفیع خراب میشی به حرف این تیم مزخرف گوش نکن و همه رو بیرون کن دیر زود میشود

مهرداد شنبه , ۱۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۹:۲۳

خط بازار جان تورخدا یه بررسی کن مدیران سایپا یدک سایپا اعلام کرده کلا پیمانکار جمع بشع ولی مدیرهای سایپا یدک مانع شدن و دارن چوب لای چرخ میزارن چون پیمانکار براشون سود داره وکلی امتیاز دارن از پیمانکار میگیرن و کارگر بیچار که پارتی نداره شده پلی برای پولدار شدن مدیران

Saip شنبه , ۱۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

سلام بیچاره گروه خودروسازی که دست این آدمها افتاده که فقط دنبال لابی گری و بدبختی بیشتر برای این صنعت روبه نابودی هستن
آقا این شیخ عطار بندازید بیرون تا نسل آدمهای منفور دور اطراف این آدم از گروه کنده بشه چه خود سایپا چه شرکت هایی مثل سایپا آذین مگاموتور و سازه گستر …

رضا شنبه , ۱۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۵

بنده از پرسنل مگاموتور هستم و اکثر پرسنل شرکت از مدیریت آقای منتظر المهدی راضی هستن، علت این همه تخریب ایشان تو این سایت چیه؟ به نظر میاد دوستان پروژه بگیر در حال تخریب هستن

ناشناس دوشنبه , ۱۵ بهمن ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۱

میررفیع آدم کار درستی بود واقعا به پرسنل رسید حیف که تو کار دستش بسته بود چون حسن محمدی و داوود حسین زاده گند زدن تو شرکت. تا اینا عوض نشن دیزل صد تا مدیرعاملم عوض کنه بجایی نمیرسه.

هروین سه شنبه , ۱۶ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۹

برای من جالبه بعضی ها دلشان برای مگاموتور سوخته
در واقع برای صنعت کشور سینه چاک می دهند ; اینها نوچه های اربابابشان هستند که وظیفه تخریب دارند . مگاموتور شاید مدیر عاملش جوان باشد اما هیت مدیره قوی داشتند
تتا الان مگاموتور ده ها مدیر عامل به خود دیده . لطفا شاخص ترینشان را نام ببرید

رضا سه شنبه , ۱۶ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۸

همین که احمد میر رفیع رو فرستاده کاشان ،باید به مدیریتش شک کرد،میرفیع با توسلی مهر به سایپا اومد و بعد از رفتن تیم توسلی مهر این یارو هم باید با اونا میرفت،

کارگر در دیزل چهارشنبه , ۱۷ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۳

آقای میر رفیع یکی از بهترین مدیران ارشد فعلی در سطح خودرو سازی می باشد. هم در سایپا و و ایران خودرو رزومه مثبتی داره
خدایش پرسنل دیزل دوره ایشان از زمان آقای محمدزاده هم بیشتر بهشون خدمات ارائه شده است
من کارگر اون چیزی که برام مهم بود بهبود معاش من و زن و بچه بود از ایشان دیدم جا داره از ایشون تشکر کنم . هر کجا هستید موفق باشید آقای میررفیع

یه کارگر دوشنبه , ۲۲ بهمن ۱۴۰۳ - ۹:۰۸

فعلا که سلطانی هم از کاشان رفت ، اینجا خ. ر صاحبشو نمیشناسه ، همه اداره هاش مخصوصا ادارات فنی اش قومیت گرایی شده و کاری به تخصص ندارن ، یه مشتی بچه مدیر و رییس میشن فقط به واسطه همشهری بدنشون با هم دیگه ، اوضاع بدجوری خرابه…

علی غلامی سه شنبه , ۲۳ بهمن ۱۴۰۳ - ۲:۰۱

بنده به شخص پزشکیان و وزیر صمت گفتم که بایستی حسن محمدی، داوود حسین زاده و محمد نیا از سايپا دیزل که هیچ از صنعت اخراج بشن و جناب سهیل نژاد احتمالا به شما دستورش صادر شده که اگر انجام نشه جور دیگری ورود میکنم

شهید رئیسی سه شنبه , ۲۸ اسفند ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۳

ادعای مخاطب:
شرکت خدمات فنی رنا مدیر عامل و هیئت مدیره عوض بشه
تیم جدید 600 میلیون وام برای خودشون اوکی کرده به همراه پاداش آخر سال ویژه

css.php