آغاز شور حسینی در سایپا/سکوت امدادخودرو در مقابل خط بازار

یکی از نقاط قوت شرکت های فعال در خودروسازی، حضور در بازار افترمارکت است.
کد خبر : 69657
تاریخ انتشار :یکشنبه 5 فروردین 1403 - 22:55
به گزارش خط بازار؛ مدیرعامل سایپایدک در نخستین نشست شورای معاونین سایپایدک در سال جاری، گفت: نگاه و عملکرد ما در خدمات پس از فروش بر مبنای تحول و عملکرد جهادی است به طوری که در پایان سال شاهد بهترین نتایج سایپایدک در زمینه رشد رضایتمندی مشتریان خواهیم بود.

اردلان حسینی، مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا طی سخنانی با تاکید بر اینکه با تمام قوا کار در سال جاری را آغاز خواهیم کرد، گفت: قطعا در طول سال فعالیت های ویژه ای برای تحول در خدمات پس از فروش انجام خواهد شد.

او در ادامه با بیان اینکه افزایش رضایتمندی مشتریان از مهمترین برنامه های سال جاری است که در این راستا، توجه به نیاز و خواسته های مشتریان تاثیر قابل توجهی در افزایش رضایتمندی آنان دارد، توجه به رشد رضایتمندی کارکنان را نیز امری مهم قلمداد کرد و گفت: طبیعتا مسیر رشد رضایت مشتریان از رضایتمندی کارکنان می گذرد که خوشبختانه مدیرعامل گروه سایپا نیز به این امر مهم، توجه ویژه ای دارد.

مدیرعامل سایپایدک با تاکید بر ضرورت تغییر در نوع نگاه به ارائه خدمات در مجموعه سایپایدک، خاطرنشان کرد: باید تمام چالش های موجود را با درایت و خرد جمعی برطرف کنیم و بر همین اساس، تسریع در تامین قطعات باید در اولویت قرار گیرد. نمایندگی های سایپا نیز باید بهترین عملکرد را در مجموعه های خدمات پس از فروش داشته باشند و بر همین اساس ارتباط مستقیمی با نمایندگی ها در این دوره خواهیم داشت.

حسینی در ادامه با بیان اینکه عملکرد مدیران باید جهادی و همراه با تلاش شبانه روزی باشد، گفت: کار و تلاش، ضامن موفقیت در مجموعه سایپایدک است و همه باید توجه خود را به کار و برطرف کردن مشکلات معطوف کنند. با توجه به تلاش و پشتکار مدیرعامل گروه، سایپا قطعاً جهش رو به رشد خواهد داشت و متعاقب آن، سایپایدک هم از تمام توان خود استفاده خواهد کرد تا رضایت مشتریان افزایش یافته و رتبه‌های نخست خدمات پس ‌از فروش کسب شود.

به گزارش خط بازار چند روز گذشته گوشه ای از عملکرد امدادخودرو سایپا در دوران پارسا معین در خط بازار منتشر شد که تاکنون هیچ پاسحی به آن از سوی مدیران این شرکت ارائه نشده است. اینکه این سکوت نشانه چیست خود معمای دیگری است که باید به آن پرداخته شود. علی ای حال باید منتظر ماند و دید آیا مدیرعامل جدیدسایپا یدک، اقدام به تغییرات مدیریتی در امدادخودرو سایپا می کند یا نه؟

منبع: سایپانیوز

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 26 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۶
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شامی دوشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۰۸

اردلان حسینی مدیر مهندسی، تحقیق و توسعه، کنترل کیفیت و برنامه ریزی بوده و تجربه‌ای دو سه ماهه در خدمات پس از فروش فقط در شرکت گواه داشته و قطعاً کار سختی در سایپا یدک پیش رو خواهد داشت.

سید حق گو دوشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۸

با سلام
بعنوان یک دلسوز و منتقد صاحب قلم در صنعت خودرو عرص میکنم که حتما دکتر اردلان حسینی در پست جدید موفق خواهد بود با توجه به رزومه ایشان در گذشته
معاونت مهندسی و کیفیت و برنامه ریزی تولید
قائم مقام مدیر عامل شرکت محور خودرو
نایب رئیس هیئت مدیره شرکت ZF بمدت ۷ سال
زییس هیئت مدیره شرکت چرخشگر بمدت ۲ سال
معاون شبکه خدمات پس از فروش بنز به مدت ۲ سال
مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل گواه
و سابقه مفید ۲۸ سال اجرا و مدیریت در بزرگترین هولدینگ خودرویی کشور .به نظر بهترین انتخاب برای خدمات پس از فروش سایپا بوده .و فراموش نکنیم که مهندس توسلی مهر مدیری بسیاز باهوش و توانمند هستند و در انتخاب‌های مدیریتی خود طبق تجربه گذشته ملاکی جز توانمندی نداشته و ندارند .که اکر غیر از این بود که دستاوردهای جدا فوق العاده ای که کسب کردند غیر ممکن بود .
ما مطمئنیم دکتر حسینی همچون گذشته در پست جدید هم موفق خواهد بود .و چه لذتی دارد حتی تصور اینکه خدمات پس از فروش شرکت‌های داخلی به استانداردهای روز دنیا نزدیک و مردم راصی باشند .حق مردم شریف و نجیب ایران چیری جز بهنرینها نیست و امید اینکه آن روزهای خوب برای همه مردم ایران فرا برسد .
با تشکر

حسن سه شنبه , ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۸:۳۳

مهندس حسینی اگه هدفشون رسیدن به رضایت مشتریان از خدمات پس از فروش و توسعه و سود سایپا یدک ، باید مثل آقای توسلی مهر یک شخمی به این زمین سایپا یدک بزنه، کاری به هیات مدیره ندارم ولی بااین مدیران و معاونین سایپا یدک به جایی نخواهد رسید، مدیر شبکه ، ارتباطات، معاونت لجستیک، مدیر اداری و مدیر مالی و… بعضی دیگر باید عرض شوند، یعنی هیچ پستی نداشته باشند، اینجوری سایپا یدک به هدفش نزدیک تر خواهد شد ،

۴ناشناس چهارشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۴۹

پرونده برخی خیلی سنگین وقتی که توی ستاره بودند آنقدر برای تالار از بابل برنج خرید که همه برنجاند کرم زدن جا به جایی تالار داد به آقایی بنام البرزی لطفا رسیدگی کنید

محمد وحیدی دوشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۸

کارشو بلده. نگران نباشید

سرباز رهبری چهارشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰:۵۱

من موندم حراست سایپا چرا تو مدت تیموری کاری نکرد

کامران کارمند ۱۵ سال خدمت دوشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۳۰

امداد خودرو ما کارمون خدمات به خودروهاست و تمرکز به امداد رسانی.امسال کارهای عجیبی داره اینجا اتفاق می افته پشتیبانی به دستور مدیر عامل پک درست میکنن چند تا چندتا ماشین به قول خودشون میبرن اتوبان بهشت زهرا و …میدهندبه مسافرا .بعدم فاکتورسازی کنن تا بتونن گنداشونا جمع کنن یعنی کسی نظارت نمیاد کنه
مگه اینجا خیریه هست پک غذایی و ….به مسافرا میدن ما کارمون امداد رسانی هست توی این ۱۵ سال ندیدم همچین کاری و
ما پیگیر چک‌ها بودیم
این چه کاریه داره انجام میشه اونطوری نشد ببرن جلوشون و گرفت حالا اینطوری ببرن
نمیدونم کی قسمتون بدیم یکی بیاد اینا دارن میبرن همه چی و

سید حق گو دوشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۵:۲۸

با سلام
فکر میکنم همه عزیزان موافق این نکته باشند که بهر حال تغییر مدیریت اجرایی یک سازمان و ورود به هر مجموعه ای نیاز به یه مطالعه مقدماتی و تحقیق و بررسی داره صرف ادعای یک یا چند نفر (هر چند عملکرد گذشته شاهد بر ضعفهای گسترده و…) بوده اما باید فرصت کافی به مدیران تازه نفس گروه سایپا داد تا ضمن بررسی بهنرین تصمیم رو در قبال کارسون بگیرن.
مطمئن باشید همه مدیران منتخب گروه سایپا کارشون رو بلدن و حتما اکر ضعفی در زیر مجموعه شون وجود داشته باشه چون آبروی خودشان را دوست دارند حتما نسبت به تغییرات اقدام خواهند کرد .
به امید ایرانی سربلند و سرافراز

محمد وحیدی دوشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۹:۰۵

با سلام انتصاب شایسته آقای جواد توسلی مهر و اردلان حسینی رو در مجموعه سایپا تبریک عرض می کنم. این دوستان جز بهترین مدیران ایران خودرویی بودند و خروج آن ها از مجموعه ایران خودرو در آینده به زیان آبی پوشان خواهد بود. آقای اردلان حسینی در دوره کوتاه مدیریت خویش در شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو دیزل بزرگترین پرونده حقوقی شرکت را با درایت کامل حل و فصل نموده و با جذب نیرو نسبت به تقویت تعمیرگاه مرکزی مبادرت ورزید که مدیران قبلی از انجام آن عاجر بودند. قدر اردلان را بدانید

هاشمی دوشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۸

دکتر اردلان حسینی سابقه معاونت های مهندسی کیفیت و برنامه ریزی تولید و قائم مقام مدیر عامل محور خودرو و ۷ سال رییس هیئت مدیره Zf ایران و ۲ سال هم رییس هیئت مدیره چرخشگر و ۲ سال نیز معاون شبکه خدمات پس از فروش بنز رو در سوابق دارد و با این رزومه قوی و ۲۸ سال سابقه در بزرگ‌ترین هولدینگ خودرویی کشور حتما موفق خواهد شد.

اکبری دوشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۵

با عنایت به اینکه دکتر اردلان حسینی سابقه معاونت های مهندسی کیفیت و برنامه ریزی تولید و قائم مقام مدیر عامل محور خودرو و ۷ سال رییس هیئت مدیره Zf ایران و ۲ سال هم رییس هیئت مدیره چرخشگر و ۲ سال نیز معاون شبکه خدمات پس از فروش بنز رو در سوابق دارد و با این رزومه قوی و ۲۸ سال سابقه در بزرگ‌ترین هولدینگ خودرویی کشور حتما موفق خواهد شد.

اکبری دوشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

با عنایت به اینکه جناب اقای دکتر اردلان حسینی در رزومه خود دارای مقامی مدیر عامل محور خودرو و ۷ سال رییس هیئت مدیره Zf ایران و ۲ سال هم رییس هیئت مدیره چرخشگر و ۲ سال نیز معاون شبکه خدمات پس از فروش بنز رو در سوابق دارد و با این رزومه قوی و ۲۸ سال سابقه در بزرگ‌ترین هولدینگ خودرویی کشور حتما موفق خواهد شد.

سالار دوشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۰

واقعا به امداد خودرو سایپا همه چیز میشه گفت جز امداد به خودرو ماشین گارانتی دار پمپ بنزین سوخته اومدن گفتن ما نداریم برو نمایندگی دیروز تو ایام عید تو جاده کاشان موندیم که اصلا نیومد یه دستشویی امداد ایران خودرو میارزه به کل امداد سایپا

مرد چهارشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲

وقتی امداد خودرو مدیرش پارسا باشه ازین بهتر نمیشه

جهادگر۲ یکشنبه , ۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۳

چندسالی هست امداد سایپا مدیرعامل خوبی به خودش ندیده، وقتی آدم های تازه به دوران رسیده ای مثل تقوی و ایمانیان یه شبه از کارشناسی ، مدیر میشن میخوای چی در بیاد ؟؟؟
امیدوارم مدیران ارشد یه فکر اساسی برای امداد بکنند، یکی را بفرستند امداد که از امداد و امدادگر و مشتری سر در بیاره ، نه آدمهایی که با رانت آدم بیارند شرکت و قدیمی های شرکت را زیر پا له کنند.

اکبری دوشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۷

با عنایت به اینکه
که دکتر اردلان حسینی سابقه معاونت های مهندسی کیفیت و برنامه ریزی تولید و قائم مقام مدیر عامل محور خودرو و ۷ سال رییس هیئت مدیره Zf ایران و ۲ سال هم رییس هیئت مدیره چرخشگر و ۲ سال نیز معاون شبکه خدمات پس از فروش بنز رو در سوابق دارد و با این رزومه قوی و ۲۸ سال سابقه در بزرگ‌ترین هولدینگ خودرویی کشور حتما موفق خواهد شد.

اکبری دوشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴

بنده به عنوان یک فرد دانشگاهی
چه کسی کاشت و توسلی مهر برداشت
شرکت زیان ده دیزل با ۶۵۰۰ میلیارد بدهی و زیان انباشته تا سال ۹۸ از دیدگاه شما کاشت بود که مهندس توسلی مهر بزرگ این زیان انباشته کاشته شده رو با همین مدیران و معاونین خود تبدیل به بزرگ‌ترین و سود ده ترین خودروساز ایران با ۷۰۰۰ هزار میلیارد سود نمود
البته دکتر اردلان هم طی یک ماه توانست پرونده ۷ سال خرابکاری ۵ مدیر عامل رو با کاهش و بخشودگی ۱۵۰ میلیارد تومانی ببندد تا شرکت گواه همانند شرکت ها در بانک ها حساب باز نموده و فعالیت های تجاری خود را از سر بگیرد این چنین مدیرانی در عرصه صنعت خودروی کشور بی نظیرند

اکبری دوشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷

کامنت نویس محترم
بنده به عنوان یک فرد دانشگاهی
مهندس توسلی مهر کسی است که
شرکت زیان ده دیزل با ۶۵۰۰ میلیارد بدهی و زیان انباشته تا سال ۹۸ از دیدگاه شما کاشت بود که مهندس توسلی مهر بزرگ این زیان انباشته کاشته شده رو با همین مدیران و معاونین خود تبدیل به بزرگ‌ترین و سود ده ترین خودروساز ایران با ۷۰۰۰ هزار میلیارد سود نمود
البته دکتر اردلان هم طی یک ماه توانست پرونده ۷ سال خرابکاری ۵ مدیر عامل رو با کاهش و بخشودگی ۱۵۰ میلیارد تومانی ببندد تا شرکت گواه همانند شرکت ها در بانک ها حساب باز نموده و فعالیت های تجاری خود را از سر بگیرد این چنین مدیرانی در عرصه صنعت خودروی کشور بی نظیرند

حسن دوشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۵

سلام

امين دوشنبه , ۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۳

همت و غيرت و خرج كردن از هزينه شخصي يعني همين كه پرونده ٧ ساله حقوقي و بسته شدن حسابها ي شركت گواه با بخشيدگي طلب ١٤٠ ميلياردي طرف مقابل حل و فصل بشه كه با دوايت دكتر حسيني در زمان كوتاه تصدي مدير عاملي ميسر شد

نماینده کارمندان سه شنبه , ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۲:۴۳

آقایان دکتر و مهندسین که دستتون میرسه و قدرت دارید
به داد ما پرسنل امداد. خودرو سایپا برسید
اینجا فساد هست قسمت مالی. اداری .پشتیبانی همه. با فرمان مدیر عامل
چرا کسی نباید به داد ما برسه نامه آماده کردیم برای. وزیر و نهاد ها
رییس پشتیبانی یکسره توی اتاقش سیگار کشی و نمی‌دونم چرا سرنوشست ما مردم مظلوم اینطور شده آقای توسلی آقای حسینی التماس میکنیم کمک کنید

علي سه شنبه , ۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۳

نگران نباشيد بچه ها از سابقه اي كه اين تيم جديد داره همه چي به روزاي خوبش بر ميگرده
انشالله خدا كمك اين سيد ميكنه و تو كارش جهادي ميره جلو و فسادك ميره كنار
به ياري حق روزاي درخشان در انتظاره

سرباز امام زمان چهارشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۳:۵۸

از آقای مهندس توسلی مهر و حسینی خواهش دارم به داد شرکت همراه خودرو سایپا برسند، عاجزانه از مهندس توسلی مهر که تعریف بسیاری ازشون شنیدیم خواهشمندم شرکت مارو از این وضعیت بغرنج نجات بدهند.این شرکت و نیروهاش توانایی بسیاری دارند ولی شخص مدیرعامل اصلا به نیروها توجه نداره و دائما در حال ایجاد هرج و مرج و آشوب و ناراحتی در این شرکت هست،

ایران اباد چهارشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۶

تو را هرکی میپرستین جلوی نابودی شرکت امدادخودرو بگیرین تمام زحمت ما داره میره به فنا یکی جلوی این مدیر عامل و تیمشا بگیره

امدادخودرو مظلوم چهارشنبه , ۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۹

بازرسی حراست ورود کنید ابرو برای سایپا نمانده خدمات پس از فروش زیر صفر .نارضایتی مشتری زیاد .ناوگان امدادی بی انگیزه .پرسنل شرکت بی انگیزه .اقایون مدیران نالایق در حال نابودی شرکت

کارمند قدیمی جمعه , ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۱:۰۵

آقا ی حسینی آقای توسلی تو رو خدا بیاین امداد و درست کنین به هر کی میپرستین ما مورد ظلم قرار گرفتیم ایشون یکساله کسی نیست یعنی بگه چیکار میکنی عملکردشون جا به جایی های نا درست تمنا داریم

css.php