برای خروج از این وضعیت خودرو سازی باید به جوانان کاربلد اعتماد کرد و لذا انشالله شاهد رشد و ارتقاء مهندس مجید انصاری در مگاموتور هم باشیم.این جوان نخبه می تواند خیلی موثر باشد
تغییرات گرم در زمستان ایران خودرو/چراغعلی و سنندجی در صف انتظار
به گزارش خط بازار؛ مدیرعامل ایران خودرو پس از پایان ماموریت «جعفر سمیعی» در سایپا، تغییرات در سطوح ارشد را آغاز کرده است.
براین اساس در اولین روز زمستان ۱۴۰۳، علیمردان عظیمی، طی نامه ای رسمی پایان ماموریت«اردشیر امینی» قائم مقام فروش و خدمات پس از فروش را ابلاغ نمود. این در حالی است که جایگاه«قائم مقام فروش و خدمات پس از فروش» از جمله اقدامات ابداعی عظیمی بود. بعد از این برکناری،امینی به عنوان عضو هیئت مدیره موظف ایران خودرو دیزل منصوب شد.
بررسی های اولیه خط بازار نشان می دهد احتمالا عملکرد غیرمطلوب ایران خودرو در حوزه خودروهای برقی یکی از علل برکناری امینی بوده است.
اتفاقات چند هفته اخیر مدیرعامل ایران خودرو از جمله تصمیم برای تغییر مدیر حوزه ریاست نشان می دهد که عظیمی در حال بازمهندسی یاران خود به ویژه حلقه اول مدیریت ایران خودرو می باشد.
با برکناری امینی باید منتظر ماند و دید آیا پیمان سنندجی مدیرعامل ستاره ایران و همچنین شرکت های تابعه در حوزه خدمات پس از فروش از جمله سازمان فروش، امداد و … نیز تغییر خواهند کرد یا نه؟ پیمان سنندجی از نیروهای وابسته به شهرداری بود که در زمان خطیبی به ایران خودرو آمد.
بررسی های اولیه خط بازار نشان می دهد احتمالا عملکرد نامطلوب ایران خودرو در حوزه خودروهای برقی یکی از علل برکناری امینی بوده است.
به گزارش خط بازار؛ همزمان با تغییرات ایران خودرو، تحولات در ایدرو نیز آغاز شده است. براین اساس «اصغر حق پناه» به عنوان عضو هیئت مدیره و قائم مقام ایدرو و «سید محمد موسوی»(معاون سابق وزارت صمت) نیز به عنوان عضو هیئت مدیره ایدرو منصوب شده اند.
منبع: خط بازار
برچسب ها :اردشیر امینی ، اصغر حق پناه ، ایران خودرو ، پیمان سنندجی ، جعفر سمیعی ، سید محمد موسوی ، علیمردان عظیمی ، قائم مقام خدمات پس از فروش ، مدیرعامل ایران خودرو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
احسنت به این شجاعت
به امید عزل معاونت کیفیت با لیسانس که ادعای دکتری دارد !
ایران خودرو. یک دوره با مدیریت صنعتی قرارداد بست ، مدیراش را فرستاد MBA خواندند. شدند کارشناس ارشد
دوره یکه زارع ، همه شون را فرستاد از این دوره های یکساله DBA الان همه شون. توهم. دکتری دارند .
دیکه بهشون بگی مهندس ، انگاری بهشون فحش دادی
برای یک عده مثل برخی در کیفیت. دیگه. تشت عسله
پزشکیان: با آدمهای بیسواد، فرصت طلب و ریاکار نمیتوانیم به جایی برسیم……
تا زمانی که تفکر نیروهای بی سواد و فرصت طلب و ریاکار بر ایران خودرو حاکم است ، جایی برای خانکرمی و دیگر متخصصان ایران خودرو در تیم مدیریتی وجود ندارد
زنده باد آقای عظیمی. بهترین کار رو انجام دادی .
آقایون بزرگوار که در راس امور هستید :::::
نزارید باند و باند بازی تو سایپا راه بیفته !!!
سلاجقه نور چشمی شیخ زاده هست !!! با رفتن شیخ زاده و سلاجقه بیکار شده آخه سلاجقه چه گلی به سر گروه ایران خودرو زده که الان بیاد سایپا رو آباد کنه !!!
سلاجقه که شد عصو هیت مدیره ساپکو و قایم مقام تامین مدیرعامل ( جای قبلی شهرام صالحی )
سایپا چیه این وسط!؟
ديگه داره بازي ايران خودرو هم شروع ميشه … سايپا رو بردن تو حاشيه حالا كار بلداشونم ميخوان بدن بياد….
هر چي كار آمد بود برداشتن … دنبال نابودين
حتما ميخوان و دارن ناكار آمداي ايران خودرو رو ميارن سايپا
اين آقاهم اونورو آباد كرده و نتونسته در حوزه خدمات پس از فروش و خودروهاي برقي موفق باشه ميخواد بياد حتما سايپا رو با خودروها ي برقي ببره فضا نوردي
خدا لداد برسه ….. رزومه هاي طلايي كجاي دلم بزارم
واقعا دست واحد های های نظارتی درد نکنه که حواسشون هست بود .دمت گرو دکتر عظیمی .بالاخره یکی جرات کرد جلوی رانت
ایسادگی کنه.
انتخاب فاجعه آمیز دیگر در صنعت خودرو البته در تاریخ خودرو سازی
به زودی یک اسلامشهری مدیر عامل دیزل میشود
واقعا بدترین دوران خدمات پس از فروش ایران خودرو زمانی بود که خدمات پس از فروش تحت نظر اردشیر امینی بود .ایشان هیچ بویی از الفبای خدمات پس از فروش نبرده است. خدا وضعیت ایران خودرو دیزل را به خیر کند.
ادعای مخاطب:
اين آقاي اميني قبلا ” هم سايپا بوده و كسي ازش راضي نبود و هم نتوست مديريت درستي داشته باشه … رفت ايران خودرو اونجا هم نتونست كاري لكنه حالا هم از ايرانخودرو گذاشتنش كنار و رفت بسمت ايران خودرو ديزل و فكر كنم بعدش هم ديگه از صنعت خودرو بايد بره بيرون .. واقعا” چقدر آزمون و خطا؟؟؟
بخدا همشون سر و ته یه کرباس هستند که خودرو سازی رو به گروگان گرفتن …همه از دم از شر یه چشمه سیراب قدرت و زور و پول هستند .. این از سایپا میره ایرانخودرو اون یکی میره سایپا و پارس خودرو .. حالا فکر کردی بیکار میشه … یه پست بالاتر بهش!میدن بعد فکر نمیکنین فرار روبرو جلو باشه …..یه اپسیلون تفکر
اینها همه دعوای زرگری هستش ، اختمام حکم این آقا به بهبود ربطی نداره فقط تاریخ انقضا این اقا تموم شده . به عظیمی هم گفتن عوضش کن. مطمئنا با همه رده بالایی های صنعت هم هماهنگ شده.
پزشکیان: با آدمهای بیسواد، فرصت طلب و ریاکار نمیتوانیم به جایی برسیم
بله تا زمانی که بی سوادها با فرصت طلبی و ریاکاری بر ایران خودرو حاکم هستند جایی برای امثال خانکرمی و دیگر متخصصان ایران خودرو در چارت مدیریتی وجود نخواهد داشت ……
تنها مدیران کوردی که هیچ وقت به درد شهر و دیارشان نخوردند ..البته بازی سیاسی همینه ولی همیشه یادتون باشه کسی که تعصب رو دیار و اصالتش نداره خیلی روش حساب باز نکنید که بخوان برای مردم کار کنن … بعد همه اینا یه گروه هستند که گروههای صنعتی رو گروگان گرفتند و تا منافع خودشون تکمیل نشه به هیچ چیزی دیگه ای فکر نمیکنن
داریم به پایان حکومت اسلامشهری ها نزدیک می شویم
به زودی تغییرات شرکتهای زیر مجموعه دیزل مثل گواه .ستاره و … آغاز میشود
اردشیر امینی بدترین مدیری که از سایپا اومده ایران خودرو و توی هر دو شرکت گند زده. ما سایپا یی های قدیمی ،خاطره خوشی از ایشون نداریم
دفاتر ایران خودرو و سایپا در کشور چین را دریابید
الهی شکر دکتر عظیمی شخصیت مستقلی هستن و زمانی که جابجایی افراد به مصلحت مجموعه ی تحت سرپرستی ایشون باشه حتما انجامش میدن
ادعای مخاطب:
سلام دوستان ..اختتام ماموریت یعنی چی ؟؟؟؟
ولی ببینید همه دارید میفرمایید امینی سایپا و ایرانخودرو خوب نبود اما بازی چیز!دیگه ای هست گروگانگیری صنعتی شیخ زاده رفت سایپا از ایرانخودرو و دیگه قائم مقامی هم فایده نداشت چون دیر عاملی میخواست شیخ زاده شد مدیر عامل و امینی هم میشه مدیر عامل حالا فکر کن هر کسی بیاد سر کار اینا فقط در جایگاه مدیر عامل جابجا میشن .
معاونت مهندسی و قائم مقام ومدیران نالایق که در این سی سال گلی به سر مهندسی یک سازمان نزدند باید در اولویت باشد و امید داریم که دکتر رادمنش به این موضوع با دید مثبت و خوب نگاه نمایند وقطعا همینطور خواهد بود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 24 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۴