با سلام
گروه سایپا به خط پایانی خود در تامین منابع مالی رسیده. گروه متوسلین متوهم کلا سیستم رو قفل کرده اند. یعنی غیر از این هم چشم اندازی متصور نمی شدیم. برای حفظ گروه ارزشمند سایپا از تاخت تاز بیشتر کوتوله های اسلامشهر، خواهشمند است انتصابات تسریع گردد.
آغاز استعلام گزینه های خودروسازی/بلاتکلیفی بلای جان جاده مخصوص
به گزارش خط بازار؛ شمارش معکوس برای تغییر مدیران خودروسازی آغاز شد.
براساس اخبار واصله به خط بازار، امروز فرایند استعلام چند گزینه اصلی آغاز شده و به زودی نفر اصلی منصوب می شود. این در حالی است که بین گزینه های اصلی دو متخصص خوشنام و بااعتبار در بین زنجیره تولید خودرو وجود دارد که به احتمال بسیار زیاد از هر دو در ترکیب هیئت مدیره استفاده خواهد شد. لازم به ذکر است که قدری در گزینه های اصلی تغییرات صورت گرفته است.
به گزارش خط بازار، با توجه به آغاز فرایند استعلامات قطعا این هفته، انتصابات جدید صورت خواهد گرفت.
بلاتکلیف بودن جاده مخصوص، از هر موضوع دیگری برای خودروسازی مضرتر است. در فضای بلاتکلیفی نه امکان اجرای برنامه های توسعه ای وجود دارد و نه امور جاری پیش می رود لذا دستگاه های تصمیم ساز و تصمیم گیر می بایست هر چه زودتر تکلیف مدیران را مشخص کنند. اگر قرار بر تغییر است بایستی هر چه سریعت صورت گیرد و اگر سیاست تقویت هییت مدیره به جای تغییر مدیران عامل در دستور کار است بایستی شفاف و صریح اعلام شود.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، خط بازار ، خودروسازی ، سایپا
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
سر جدتون به داد آذین برسید
پیرصنعت اگربی آه و ناله بیاید عالیست….
پیر صنعت چاره ساز زنجیده تامین است
سلام چرا نباید در حوزه مدیریت از آقایانی امثال آقای دکتر کیایی اسفاده کرد ایشان دکترای استراتژیک دارند و هم در پستهای دولتی سمتهای خوبی داشته اند . بخدا ظلم هست که از کسانی استفاده میشوند در خودرو سازی که در حد شاگردان دکتر کیایی هم نیستند.این انتصابات غلط هست که به بدنه خودرو سازی لطمه وارد میشود
فقط 🤣🤣🤣🤣🤣🤣 ایشون ار عهده ی پروژه ساده هم بر نمیاد
فکر نکنم شما اصلا کلمه استراتژیک رو شنیده باشید که الان دارید اظهار نظر میکنی
شما چند تا از استراتژی هایی که ایشون در محل کارش که ده ساله توشه رو اسم ببری خیلی خوب میشه. هیچکس این بابا رو اصن حساب نمیکنه چون کلا ی ذره حتی ی ذره تو این ده سال از خودش چیزی نشون نداده.فقط میره و میاد🤣🤣🤣
بی آه و ناله رو خوب اومدی
دقیقا !
قطعا تغییر در تیم مدیریتی کنونی در نجات از وضعیت کنونی که در طول سنوات بیش از بیست ساله گذشته بی بدیل بوده، موثر واقع شود. نکته بسیار حائز اهمیت این نکته است که سکاندار شرکت های خودروساز حتما باید دارای مدارک تحصیلی مهندسی باشند و همچنین باتوجه به اینکه در حال حاضر عمده مشکل خودروسازان در زنجیره تامین می باشد قطعا باید مدیرعامل سابقه مدیریتی و ارتباط قوی با تامین کننده ها داشته باشد تا تولید روبه افزایش و از این وضعیت نابسامانی و ولنگار نجات یابیم.
بازرسی !!!!!!!!!!!!!!?؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
متاسفانه در کامنت ها نظرات دوستان مبین این امر هست که مثلا آقای توسلی مهر یا آقای x کار نمیکند , در صورتی که چنین نیست و واقعا شرکتهای خودروسازی بخاطر سیاست های غلط دولت به این روز گرفتار شده , مثلا کره صبحانه 80 درصد افزایش نرخ در یک دوره را داشته در صورتی که خودروساز با دلار 70 تومنی و بهای تمام شده …. در باتلاق کنونی گرفتاره , تا این گرفتاری ها در خودروسازی هست وضعیت قابل تغییر نیست و تغییر مدیرعامل جز تغییرات تیم مدیریتی و پرکردن نفرات غلط چیز دیگری نصیب سهامداران و خانواده خودروسازی نمیکنه .
ای بنده خدا ، اشتباه شما اینجاست که مشکلات کنونی را مانند مدیران ناتوان گردن دولت می اندازید.مگر قیمت خودرو از بعد انقلاب توسط دولت تعیین نمی شده؟ چرا قبلا زیان نبوده و اکنون چندسالی است این قیمت گذاری ها زیر ساز شده! آیا شما از ولنگاری هزینه ها در دو بخش کلی تامین و توسعه بی رویه نیروی انسانی ناکارآمد و هزینه های مترتب بر آن آگاهید؟ در کشور ما هزینه نیروی کار، انرژی، R&D و.. بالاتر است یا در کشورهای اروپایی و آمریکایی و همین کشورهایی چون کره و چین؟ چرا با قیمت کنونی ای که ملت ما به این خودروهای بی کیفیت می دهند در همه دنیا می توان خودرویی با کیفیت بسیار بالاتر و ایمن تر و … خرید؟ مگر نه این است خودروسازان ما درگیر سو مدیریت هستند؟ باید مدیریت هزینه در دستور کار قرارگیرد توسط تیم مدیریتی جدید متعهد و متخصص. الان تا صحبت از کاهش هزینه می شود زود از حقوق و مزایای کارگر زحمت کش می زنند و هزینه های ولنگار تامین و مدیران و توسعه ساختارهای سازمانی قائم مقام ها و هیئت مدیره ها و … هرگز در دستور کار نیست. بعد می گویند مقصر دولت است ک قیمت دستوری؟
تنها راه برون رفت از وضعیت فعلی ،سپردن سکان مدیریتی به نفراتی همچون دکتر نجفیان،دکتر حسین زاده و…می باشد که با کوله باری از تجربه و مهمتر از همه سلامت بودن ایشان می تواند خودروسازان را به ساحل نجات هدایت کنند
با شما موافقم
دیگر با توسل به منصور و …. نمیشود خودروسازی را به منجلاب کشاند
خودروسازی جای افراد متخصص و معتبر خوشنام می باشد.
کاملی که برای مالی خودروسازی تصمیم میگیرد همین میشود که هست یعنی بن بست در تامین مالی
طرف ۲۰ میلیون یه خودش نمیتونه وام بگیره
چطور میخواد تامین منابع مالی کنه
فقط دکتر علیزاده و دکتر سروش / همین
علیزاده که دست نشانده کریمی فیروزجایی هستش کدوم رزومه را در صنعت داره برادر؟
بقیه هم دست نشانده کسی دیگه هستند برادر/ سابقه علیزاده رو برید از طیف و سایپا یدک و زامیاد بپرسید/ شاید مثل بقیه دست نشانده باشه ولی سالم و با شعوره / کاربلد هم هست / اینایی که اومدن و موندن چه گلی به سر سایپا زدند؟؟؟
با این حجم حمایت، داری به شعور خودت توهین میکنی.
الان سرپرست امداد میگه به دلیل موفقیت در فروش قطعات اجباری به شبکه من توانایی ام زیاده و باید مدیرعامل خودروسازی بشم.خخخخخخ
تنها می توان با حضور افرادی توانمند با عملکرد قوی و آشنا به صنعت خودرو و همچنین مدرک معتبر از دانشگاه های سطح اول همچون مهندس سلیمانی با سابقه طولانی و دارا بودن مدرک مکانیک دانشگاه صنعتی شریف امید به آینده خودروسازی کشور ایران داشت….
سلام و عرض ادب
طیف که وضعیتش خیلی خرابه و همه از ایشان و حتی از مدیر عامل فعلی خیلی نالان هستند، شرکت سایپا یدک هم نیازی به تخصص خاصی ندارد چون شرکت خدماتی است و همه اجناس را با چند برابر قیمت می فروشه حتی اقلام راکد سایپا را با قیمت ناچیز می بره و با قیمت باور نکردنی می فروشه همچین شرکتی بایدم سود آور باشه خارج از این عجیبه.
خط بازار جان
کوتوله های سایپا و سازه گستر گفته اند که هر کسی درخصوص تغییرات مدیریتی در محفلی حرف بزنه اخراج میشه. والا ما که نفهمیدیم اینا از کجا اومدن.
وزیر جان بزن این شارلاتانهای اسلامشهر رو.
تز توسلی مهر اینه که شرکتها لوازم رو ۳۰ درصد ارزانتر از سال گذشته بخرند. آخه رو چه حسابی مدیریت عامل.
خدایا رحم کن به سایپا
کار را باید به کاردان سپرد
متخصص خوشنام و با اعتبار بهترین گزینه برای جلوس در میز مدیریت عاملی می باشد.
سلطان پارس در چه حالی وضعیت خوبه؟قرار بود کاری کنی آقای ادیانی فراموش بشه
جهت برون رفت سایپا از این اسفبار نیاز به افرادی همچون دکتر نجفیان و حسین زاده هست که دکتر نجفیان با کوله باری از تجربه در تامین و همسو بودن با تامین کنندگان در سال های قبل می تواند برای سایپا مفید باشد و دکتر حسین زاده هم با کوله باری از تجربه در صنعت هم می تواند مفید باشد
سلام خدمت دوستای خط بازاری
تو رو خدا به داد کارگرای شرکت فنرسازی زر برسید و شرایطشونو ببینید نه پاداشی ،نه آکوردی،نه پاداش رکوردی ،فقط میگه شبانه روز و هفت روز هفته رو تولید کنید
عزیز دل مدیر مسئول سایت خط بازار بنام مصطفوی یک شارلاتان و شیتیل بگیر فاسده هر جا براش منفعت باشه مطلب خوب میزنه و هرکسی بهش پول نده در صدد نابودیش بر میاد شما از این آدم نما هیچ انتظاری نداشته باش برادر عزیز
دقیقا دقیقا مصطفوی یک آدم شیتیل بگیر و فاسده. در عرض یک روز حرفاش و مواضعش عوض میشه.
اصلا به حرفای این بشر دل نبندید.
اصلا این آدم نما حرفهاش محلی از اعراب نداره و یک مشت دروغ و مزخرفات مینویسه
آقای ادیانی کجایی که همه سراغت رو میگیرن
سید محبوب
تخریبی که سلیمانی و رئیسش در اواخرر دهه ۸۰ و نوچه اش در ۳سال اخیر بر صنعت خودرو .ایران خودرو زد بر تمام آدم و عالم محرز هست.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 33 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۳۳