آخرین تلاش باند اسلامشهر در ایران خودرو

چابک سازی از اولویت های اصلی تیم جدید ایران خودرو است که علاوه بر کاهش هزینه، سبب افزایش بهره وری و راندمان گروه می شود.
کد خبر : 104377
تاریخ انتشار :پنجشنبه 4 اردیبهشت 1404 - 19:51

به گزارش خط بازار؛ چابک سازی از اولویت های اصلی تیم جدید ایران خودرو است که علاوه بر کاهش هزینه، سبب افزایش بهره وری و راندمان گروه می شود.

ایسیکو از جمله شرکت هایی است که در اولویت چابک سازی قرار گرفته است. مدیران ارشد ایران خودرو، در گام اول کوچک سازی و در گام بعدی انحلال این شرکت را در دستور کار دارند. این در حالی است که باند اسلامشهر به منظور حفظ بقا و منافع خود، حرکت معکوس را در پیش گرفته است.

طبق آخرین پیگیری های خط بازار، با لابی باند اسلامشهر مقرر شده اداره تحویل ایران خودرو به همراه انبارهای آن به ایسیکو ملحق شود. این قبیل اقدامات هدفی جز حفظ هویت مستقل ایسیکو ندارد. این در حالی است که هدف مدیران ارشد انحلال است.

منبع: خط بازار

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 7 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۷
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هایما پنجشنبه , ۴ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۲۰:۱۸

مصطفی خان کرمی از سال ۱۳۷۱ در شرکت گواه – ارائه کننده خدمات پس از فروش خودروهای تجاری –  مشغول به کار بوده و در سال ۱۳۸۱ به واحد فروش شرکت ایران خودرو دیزل منتقل شد. او  سابقه حضور در بخش های عقد قراردادهای عمده، توسعه و تحقیقات بازار، مهندسی فروش و معاونت بازاریابی و فروش ایران خودرو دیزل را نیز دارد.
گفتنی است خان کرمی از دی ماه سال ۱۳۹۳ به عنوان معاونت بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در این شرکت مشغول به کار بوده و در سال ۱۳۹۷ قائم مقام مدیرعامل ایران‌خودرو گردید ؛ درسال های حضور خان کرمی در شرکت ایران خودرو معضل عدم نقدینگی و پارکینگ داری به کلی از میان برداشته شد  و تولید رشد  یافت و در پس تمام این تلاش ها بود ؛ در سال ۱۳۹۶ رکورد تولید و فروش ۷۱۲۰۰۰ دستگاه خودرو  برای شرکت ثبت گردید ‌و اگر  موضوع تحریم های ظالمانه سال ۱۳۹۷ به وجود نمی آمد قطعاً  تولید ۸۵۰۰۰۰ هزار دستگاه خودرو دور از تصور نبود. 

بیش از۳۰ سال سابقه حضور خان کرمی در صنعت خودرو  نشان از شناخت کامل وی از این صنعت دارد .

@Mr_Economy

کورش جمعه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱:۵۰

مصطفی خان کرمی تکرار نشدنیه، فساد ستیز و قاطع، بساط دلابی و دزدی بخور بخور رو با زدن ۱۵۰ نفر جمع کرد. هر چند بعدش تو ۳ سال گذشته تعدایشون برگشتن تو بازاریابی و فروش و مجدد کثافت کاریشون رو از سر گرفتن…

مالک جمعه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱:۳۵

آقای پیرمحمدی عزیز و آقای کشاورز گرامی.
اگه میخواهید ایران خودرو درست کار کنه و بدون حاشیه و باند و رانت کار کنه . لطفاً و خواهشاً هرچه سریعتر دستور حذف باند اسلامشهر طالقان رو از تمام سطوح ایران خودرو و تمام نفراتشان از شرکت های تابعه از سطح یک تا سه رو صادر کنید.خواهشمندیم این درخواست عاجزانه ما پرسنل گروه صنعتی ایران خودرو رو اجابت کنید.
با تشکر از خط بازار

پوررنجبر جمعه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۰:۳۴

آقای …. عزیز با نام مستعار مالک!!!
شما ظاهراً بدجور زخم خوردی که از ماه‌های پیش هی اسلامشهر طالقان میکنیا، اگر تاریخچه گروه صنعتی ایران خودرو رو ورق بزنیم یقینا خاطرات زیبا و رمانتیک شما سوژه های خوبی برای رسانه ها خواهد بود!!!

جعفر جمعه , ۵ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۳:۴۴

راستی از بازار سیداسمال (تعاونی مصرف ایران خودرو) چخبر؟
کسی از گعده دورهمی اونجا خبری داره؟!
اگر اخباری دارید منتشر کنید لطفا!
برای روشنگری وضعیت مال و اموال کارکنان اطلاعات بدید.

مهدی شنبه , ۶ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۰:۱۲

نگاهی به پروژه های شرکت ایسکو و هزینه های نجومی بیندازید. حذف این شرکت یکی از فعالیت خوب تیم جدید هست البته اگه لاوی ها بزارن.

حمید یکشنبه , ۷ اردیبهشت ۱۴۰۴ - ۱۲:۵۶

10 سال پیش ک اومدم نفهمیدم دست بدست کردن پروژه ها بین ایسیکو -ایرانخودرو و ترابر به چ علتیه!!!

css.php