واقعا خدا کنه تغییر کنند و ایساکو نجات پیدا کنه الان شرکت رو هواست و هیچکس سر جای خودش نیست
شوک به ایران خودرو و سایپا/دو عضو هیئت مدیره در آستانه تغییر
به گزارش خط بازار؛ با تصویب انتقال صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به صندوق بازنشستگی کشوری، تغییرات مدیریتی در این دو صندوق اعمال شد.
بر اساس این مصوبه، صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد به صندوق بازنشستگی کشوری ملحق شد. در پی این تصمیم، حسین علایی از مدیریت عامل صندوق بازنشستگی فولاد و حجت میرزایی از مدیریت عامل صندوق بازنشستگی کشوری کنارهگیری کردند.
وزیر کار ضمن قدردانی از خدمات و تلاشهای حسین علایی و حجت میرزایی در دوران مسئولیتشان، علاالدین ازوجی را به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری و فولاد منصوب کرد.
این تغییرات در راستای سیاستهای وزارت کار برای ساماندهی و یکپارچهسازی صندوقهای بازنشستگی کشور انجام شده است.
با این ادغام و انتصاب مدیرعامل جدید صندوق بازنشستگی کشور گمانه زنی ها درخصوص تغییر بهرامی نماینده صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد در هیئت مدیره سایپا و عبدالله سلطانی ثانی نماینده صندوق بازنشستگی کشوری در هیئت مدیره ایران خودرو قوت گرفته است.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، حسین علایی ، سایپا ، صندوق حمایت و بازنشستگی کارکنان فولاد ، عبدالله سلطانی ثانی ، علاالدین ازوجی ، مدیرعامل صندوق بازنشستگی
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
✊ اعتراض به مدیریت و وضعیت بحرانی ایرانخودرو
ما کارکنان ایرانخودرو، نسبت به بحران معیشتی، بیثباتی شغلی، و بیبرنامگی مدیریتی در دوره خصوصیسازی و مدیریت عادل پیرمحمدی اعتراض داریم.
حقوق ناکافی، معوقات مزدی، و نبود امنیت شغلی، زندگی ما را به مرز فروپاشی رسانده. خصوصیسازی بهجای اصلاح، به فساد و رانت دامن زده و مدیریت فعلی، بدون برنامه، با تصمیمات مقطعی و انتصابات سیاسی، شرکت را به سمت سقوط سوق داده است.
🔴 خواستههای ما:
– امنیت شغلی و توقف اخراجهای بیضابطه
– پرداخت کامل حقوق و معوقات
– پایان انتصابات رانتی و بازگشت به شایستهسالاری
– تدوین برنامه نجات برای خروج از بحران
ایرانخودرو را نمیخواهیم قربانی بیتدبیری ببینیم. صدای ما را بشنوید، پیش از آنکه دیر شود.
اسی جان احتمالا تو ایرانخودرو کار نمی کنی درسته ؟
حقوق من که کارگر خط مونتاژم مثل قبل سروقت داره پرداخت میشه
غیر نقدی ها داره تحویل میشه ( همین ماه مرغ و شوینده و لوازم بهداشتی و.. گرفتیم )
تولید داره دربالاترین آمار ( که طی 5- 6 سال اخیر بی سابقه بوده : روزانه 2350 دستگاه انجام میشه
کسی نه تعدیل شده نه تعلیق : اضافه کاری ها برقرار هست و از ابتدای سال 500 – 600 نفر فقط به خط تولیدی که من دارم کار میکنم اضافه شده
برو برادر من خدا روزی ات رو جای دیگه بده
بحران نمایی نکن لطفا
اتفاقا کنار بکنار همه ما پرسنل کنار همیم ولی شما خائنین و خودفروخته ها هستین که آمار نمایی میکنید و حقوقهای نجومی میگیرین
کاهش ساعت کاری
محدودیت روی اضافه کاریها
کم کردن وعده غذایی بی کیفیت
تاخیر زیاد دوماهه روی ارزاقی که قرار بود ندن ولی با زیاد شدن اعتراضات اعمال شد
اجناس بی کیفیت غذای بی کیفیت
پرداخت پاداشها و حقوقهای نجومی به نورچشمیهایی مثل شما برای بستن دهان کارگران و آمار نمایی
بله تزریق کلی نیرو با بیرون ریختن نیروهای متخصص
بله درو باز کردن به اسم استخدام کارگر کلی نیروی نورچشمی به ستاد و مدیریت و شرکتهای تابعه با حقوقها نجونی و سفارشی اضافه شدن
بله استخدامهای بی ضابطه سببیون و خانواده های آقایون سیاسی و مدیران در مجموعه ها خاص
🕸️به به بچه های کامنت نویس و مجازی حراست سلام علیکم….
واقعا تلاشتون برای برکناری عظیمی قابل تقدیر بود ولی از عادل هم آبی براتون گرم نمیشه ………
تو که از نزدیک در جریان کار هستی، بهتر از هر کسی میدونی که تلاش کارگرها و پرسنل خط تولید قابل ستایشه. اما این نباید باعث بشه چشممون رو روی بحرانهای ساختاری ببندیم. ایرانخودرو ممکنه از بیرون پررونق به نظر بیاد، ولی از درون با چالشهای جدی مواجهه.
رکورد تولید، بستههای غیرنقدی، و اضافهکاریها، همه خوبن…..!!؟؟. البته برای تیم پرونده ساز شما
به امید رفتن ثانی
داود هزینه
مهیار هپروت
و یزدی از خودرو سازی
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 9 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۹