میرزایی که خیلی وقته رفته
دو انتصاب بی سروصدا در ایران خودرو/کوچ شبه سیاسی ها به جاده مخصوص
به گزارش خط بازار؛ بعد از گذشت حدود ۷ ماه از عمر مدیریت بخش خصوصی در ایران خودرو، سهامداران نتوانسته مدیریتی بهینه ای داشته باشند.
یکی از مصادیق این موضوع بازمهندسی ساختار روابط عمومی ایران خودرو است که اخیرا با ساختار عجیب و غریبی روبرو شده است. طبق آخرین تغییرات در ساختار روابط عمومی ایران خودرو، به طور همزمان مدرس زاده به عنوان قائم مقام ارتباطات، خدادی مشاور رسانه، احد میرزایی مشاور روابط عمومی و کاکویی مدیر روابط عمومی حضور دارند. اتفاقی که مشخص نیست در راستای چابک سازی و بهره وری است و یا برآیند زدوبندهای جدید سفارشی.
این در حالی است که انتصاب علی جنگ روی به عنوان مدیر روابط عمومی ساپکو و اسماعیل رضازاده به عنوان مدیر روابط عمومی ایساکو ابهامات در نوع تفکر بخش خصوصی را بیشتر کرده است.
حضور این دو چهره شبه سیاسی که کمترین قرابتی را با خودروسازی دارند نشان از موج جدیدی از کوچ مهاجران غیرخودرویی به جاده مخصوص دارد. به ویژه در دو شرکت تخصصی همچون ایساکو و ساپکو. البته شاید از شرکتی همچون ایساکو با برخی اعضای هیئت مدیره شبه سیاسی و کم آشنا با حوزه خدمات پس از فروش بیشتر از این نباید انتظار داشت.
منبع: خط بازار
برچسب ها :اسماعیل رضازاده ، ایران خودرو ، علی جنگ روی ، قايم مقام ارتباطات ایران خودرو ، متین کاکویی ، مجتبی مدرس زاده ، مدیر روابط عمومی ایران خودرو ، مدیر روابط عمومی ایساکو ، مدیر روابط عمومی ساپکو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
کوچ مداحان خیلی وقته هست بیا سایپا ببین چه خبره
جنگ روی در ساپکو بعنوان مدیر قسمتی منصوب شده که تمام افراد زیر دستش از او شایسته تر هستند.
گفته میشه ایشان با افرادی مسیح ارتباطاتی دارد.
میرزایی خدمات مدیران را با خاک یکسان کرد حالا رفته روابط عمومی
به امید خروج تیم سلطانی و
شامل مهیار داود و یزد افتاب از خودرو سازی ایران
چرا کسی از اعتراضات در زامیاد نمیگه
از کتک زدن معاون تولید و فرار جرجانی
حرف حق رو باید شنید
چرا سایپا باید پول حاصل از فروش رو بردارده از زامیاد و پارس خودرو
آقای شیخ زاده کمی به خودت بیا
خط بازار چرا موضوعات و مشکلات شرکتهای سایپا رو بررسی نمیکنی …فقط رفتی سمت ایرانخودرو ..چون سایپا خوب هواتو داره ، این همه شرکتها در سایپا مشکلات پرسنلی ،تولید ، مدیریت داره چرا از شرکتهای سایپا خبر نمیزنی ، در قالبها ، ایندامین ، فنرسازی ،زامیاد،آذین اوضاع اصلا خوب نیست …کامنت های پرسنل سایپا رو بلاک نکن تا ببینی چه خبره….
جریان کتک خوردن معاون تولید ایرانخودرو توسط کارگران به معاون تولید بیسواد سایپا هم خواهد رسید صبر کنید!!
ت به جای اینکه دغدغه تولید داشته باشه به بهانه نمایشگاه پارس خودرو توی پارس خودرو جلسه میزاره علیه ح
اینکه خبر خاصی نیست. تشریف بیارید ایسیکو تقریبا یک تپه سالم باقی نمونده.
گفتی سیاسی یاد مردخدا سفارشی عامل افتادم. تشنه خدمته!
تیتر «در سایپا چه خبر است » در سایت «تجارت نیوز»
خط بازار چرا بررسی نمیکنی !!!!!
برادر سامان ، خبری که میگی مربوط به آقای ع در هیئت مدیره سایپاست،
بعید است خط بازار بهش بپردازه
باز خوبه تغییراتی در روابط عمومی ها سایر شرکت ها دیده میشه
در بعضی از شرکت ها در کاشان – به پشتوانه برادر حدود 10 سال فقط یک مدیر ارتباطات وجود داره و با تعویض هر مدیر عاملی محکم سر جای خودش نشسته
آقای شیخ زاده آقای رفائی چابک سازی فقط برای سایر شرکت ها بوده؟
چرا وقتی تغییرات و چابک سازی رو برای کاشان ابلاغ کردید حدود 4 ماه پیش – معاونت فروش، ارتباطات و …. رو اجرا نمیکنید؟؟
فقط تخته چیان اضافه بود و باید سریع تغییر معاونت به مدیریت را اجرا میکردید؟
آقای پرویزیان به نحوه فروش املاک مازاد سایپا توسط مرد عظیم ورود کنید ،خیلی چیزها دستگیرتان خواهد شد .
اعظم با این کاراش کار دست میخ زاده خواهد داد.
لطفا بازرسی کل کشور ورود کند .
در سایپا از یه طرف شیخ و دارو دسته اش دنبال ماندگاری هستن ،از یه طرف دیگه رحیم با کمک پرویز دنبال دور زدن شیخ و نشستن بر مسند قدرت است ، از یه طرف دیگه بهمن با یاری داداش و همشهری هاش دنبال مدیریت گروه هست،، و از طرف دیگر عظیم با کمک دارو دسته اش دنبال نشستن جای شیخ هست.و از طرف دیگه سید منتظر دنبال لابی …خلاصه هیچکس به فکر کار رو کارگر و کارخونه نیست، این آمارهای تولید سید ارتباطات هم نادرست است…آمار واقعی تولید رو از کدال بگیرید که حدود ۴۰ درصد کاهش تولید نسبت به سال گذشته داشته …واقعا خدا رحم کند
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 17 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱۷