شرکت ایسیکو وشرکتهای زیر مجموعه اش مثل سمندریان وسمندترابر وپارک صنعتی حیات خلوت برای سفارشی ها وبیکارهاست که با بودجه سالانه چند هزار میلیاردی فقط باعث افزایش هزینه های شرکت می شه وهیچ ارزش افزوده ای هم ندارند.حتی لجستیک(حمل ونقل و…)هم میتواند توسط واحدهای داخلی (سیستم جامع تولید ویا ادره تحویل )ساماندهی واداره بشه.بنابراین بهتره هرچه زودتربساط این شرکت عریض وطویل چیده بشه
خبر خط بازار تایید شد/تصویب چابک سازی ایسیکو
به گزارش خط بازار؛ چابک سازی از جمله محورهای اصلی تیم جدید ایران خودرو برای کاهش هزینه و افزایش بهره وری است.
در همین راستا علی رغم تمامی تلاش های باند اسلامشهر برای تثبیت و توسعه تپه کاری در پیکانشهر، ولی دیروز در ایران خودرو مصوب شد تا شرکت های تابعه ایسیکو غیر از حوزه لجستیک از این شرکت جدا شوند. خبری که پیش از این خط بازار درباره آن اطلاع رسانی کرده بود.
منبع: خط بازار
برچسب ها :ایران خودرو ، ایسیکو
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
هر چند کامنت ها را گزینشی میذاری اما جهت اطلاع خودت بگم اولا مصوب شد ایسیکو متولی لجستیک کل گروه بشه . اگر چابک نبود اگر پر هزینه بود چرا چنین تصمیمی گرفته شده است؟ ثانیا هیچ شرکت غیر لجستیکی ایسیکو نداره و هیچ شرکتی از ایسیکو جمع نمیشه. شما هم تو دهنی خوردی با این خبر فرار رو بجلو کردی. جرات کن کامنت را بذار تا همه بدانند که تلاش چند ماهه ات برای تخریب ایسیکو و مدیریت آن باد هوا بود
بدجوری میسوزی داری میسوزی حق حسابتو از مدیران ایسیکو نگرفتی، خیالت راحت مدیر ایسیکو حق حساب بده نیست مواظب باش سرتو به باد ندی
فارغ از جهت گیریهای سیاسی و متلک پرانیهای مدیریتی و طعنه به نام اشخاص که مطلقا موضوع صحبت من نیست، با نگاه فنی و مطابق مدلهای روز مدیریت لجستیک در صنعت خودروی جهان، واگذاری کل لجستیک به شرکتهای طرف سوم یا 3PL باعث کارامدی تولید و ارتقای کیفیت و شفاف شدن هزینه های لجستیک و امکان کاهش هزینه های لجستیکی و در نهایت کاهش قیمت تمام شده خودرو می گردد لذا تجمیع لجستیک گروه صنعتی ایران خودرو در شرکت ایسیکو با همین منظور بسیار توجیه دارد اتفاقا کسانی که از بازگشت لجستیک به داخل ساختار ایران خودرو دفاع میکنند حتما اطلاعی از هزینه های جاری لجستیک داخل ایران خودرو و عدم امکان محاسبه آن بدلیل ساختارهای سنگین و
ناقص مالی و اجرایی ایران خودرو ندارند لذا حفظ شرکت ایسیکو بعنوان ایکو لجستیک حتما تصمیم بسیار هوشمندانه و قابل دفاعی است که فقط از بخش خصوصی کاربلد بر می آید.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 4 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۴