خط بازار دقیقا به نکته ای اشاره کرده که اگر سریال گاندو خودروسازی ساخنه شود چه اشخاصی نفوذی در لباس هیات مدیره و مدیر و رئس رسوا نخواهند شد.
اشخاصی که با شناسایی افراد سالم برای آنها پرونده سازی میکنند و اخراج .
امثال م ها و بازماندگانشان چه ها که نکردند و نمیکنند
چه افرادی را که اخراج نکردند
البته در این میان باید از رد صلاحیت شده هایی هم تام برد که در لباس سوپر انقلابی چه دزدیها و رشو ه هایی که نمی گیرند اگر خودشان نباشند طوله هایشان همان مسیر را میروند
خلاصه برای یکبار هم که شده از ۶۰۰ یا ۷۰۰نفر هیات مدیره دو خودروساز نهادهای بیربط پایش کنند و برای آنها چاره اساسی کنند
کاش سریال مافیای خودرو ساخته شود تا بلکه حقایق روشن شود
این مدیران خودروسازی باید برکنار شوند/آقازاده هایی که نان برادر می خورند
به گزارش خط بازار؛ با روشن شدن وضعیت هیئت مدیره خودروسازان و برنامه وزیر صمت در خودروسازی، حال نوبت مهره چینی مدیران در شرکت های خودروسازی است.
عباس علی آبادی وزیر صمت در هفته های اخیر نشان داده که به دنبال تحول تکنولوژیکی در خودروسازی و عبور از خودروهای بنزینی و سنتی است. این به معنای آن است که شرکت های خودروسازی نیازمند چرخش معناداری در برنامه ها و اهداف استراتژیک خود می باشند تا بتوانند به اهداف وزارت صمت جامه عمل بپوشاند.
از جمله شروط لازم برای این امر، تغییر برخی از مدیران است. آن هم مدیرانی که ببشتر آقازاده و سیاسی هستند تا خودرویی. مدیرانی با کمترین تجربه در جای بزرگان نشسته اند. برخی از این مدیران به پشتوانه نام برادر در حال خدمت به خودروسازی هستند. برخی دیگر نان رفاقت پدر را می خورند. برخی دیگر نیز مهر خود را در دل سیاسیون انداخته و این گونه جای پای خود را ثابت کرده اند.
در دوران جدید این قبیل مدیران آفت خودروسازی هستند. شاید در عمل موفقیت هایی را هم به همراه داشته باشند ولی به دلیل آنکه عیارشان به حامیان سیاسی شان است و نه تخصص خودرویی، امیدی به تحولگرایی آنان نیست. این مدیران نه تنها منجر به حیف منابع خودروسازی و هدر دادن زمان در صنعت خودرو می شوند، بلکه تیشه به ریشه بقای عمر تیم مدیریتی حاکم نیز می زند. چرا که وزیر صمت و مسئولان بالادستی شخص اول مدیرعامل گروه خودروسازی را مسئول همه اتفاقات می دانند.
لذا تا دیر نشده می بایست تغییراتی در پست های مهم و شرکت های تابعه زد. اگر خودروسازان به دنبال رسیدن به اهداف وزارت صمت هستند بایستی برخی مدیران را تغییر دهند و تازه نفس های متخصص و با تجربه را به میدان بیاورند.
منبع: خط بازار
برچسب ها :
ناموجود- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
همشون بر میدارند؟؟؟
همشون بر میدارند فکر کنم ؟
البته احنمال اخراج و برکناری انها نزدیک به صفر است جون قدرت قالب همان طیف اختاپوسی مرموز هستند و باید با هنر سربازان گمنام شناسایی شوند
شرکت م شده جولان دلال بازی و رانت توسط تیم مدیریتی ج و ن
از کجا می دانید مدیران تثبیت شدند؟ تازه امروز صبح مجمعه با
دستور خروج از شمولیت ماده ۱۴۱!
در ثانی اگر وزیر صمت مدیران را برکنار نکند در باتلاق مافیای خودرو افتاده و بزودی خود تغییر می کند چرا که ثابت شده مدیران خودرو باعث تغییر وزیر شده اند ولی برعکس چیزی مشهود نیست !؟
آیا اگر پدر مدیرعامل فلان خودروسازی نبود پسرش بعنوان یک کارشناس در خودروسازی استخدامش میکردند ؟ بولله که نه
نوبتی هم که باشه نوبت این افراد تا در جهت نیل به اهداف وزیر عاقل صمت ، دست به حذف چنین افرادی بزند
چرا در صنعت خودرو از بازنشستگان فسيل استفاده مي شود احمد بيرانوند بازنشسته صدا و سيما چرا بايد در صنعت خودرو حكم بگيرد و مدير شود ما با اين بازنشستگام فسيل به كجا مي رسيم
احمدی نژاد را مشاوران جوانی چون “بذر” بود و “بذر” را مشاورانی جوانتر چون “بابک” بود و “بابک” را مشاورانی “خیلی جوانتررر” چون مدیرعامل جدید ایساکو(ج) بود و آن مشاوران “خیلی جوانتررر” را نیز مشاورانی “خیلی خیلی جوانترررر” بود که قاعدتا بایستی آن مشاوران “خیلی خیلی جوانترررر” نیز به زودی در قالب هیات مدیره جدید، به مدیرعامل جدید ایساکو بپیوندند…
اولین کار در دو شرکت خودرو سازی حذف دو شرکت دلال یعنی ساپکو و سازه گستر می باشد که اگر این دو شرکت را از واسطه گری صنعت خودرو حذف کنند با کاهش سرباره هم خیرش به مصرف کننده میرسد وهم دست خیلی از آقازاده ها و نفوذی ها از اعمال نفوذ در زنجیره این صنعت قطع خواهد شد .
اگر این اتفاق نیفتد مطمئنا تحولات در مسیر قبلیست و هر تغییری و تحولی بیشتر شبیه یک نمایش است .
بهترین افراد برای شرکت های خودرو سازی, استفاده از نیروهای قدیمی و متعهد این شرکت ها می باشد.
کیانوش بواسطه برادرش رمضانعلی و او هم با اتصال به ویسه توانست از روز اول با مدیریت کارش را در ایران خودرو شروع کند و همه احکام بعدی هم به پشتوانه رمضانعلی و ویسه بود و هیچکس نیست 25 سال سابقه مدیریتش را ارزیابی کند که چه دستاوردی داشته؟
برادر جان خدا که هست؟این هم باید روزی جواب بدهد
با سلام..
انصافا هر کسی بخواد تغییرات انجام بده اونم در سطح مدیران..فقط خودزنی میکنه..
چون خیلی سریع خودشو عوض میکنن..
صلواتی عنایت بفرمایید
خصوصی سازی به معنی واقعی اگه اتفاق نیفته همین آش وکاسه است وبس….
سلاجقه واقعا حیف شد
کار بلد
آشنا و مسلط به کار تامین
آشنا و مسلط به امور مشتریان و خدمات پس از فروش
جذب مجدد بازنشستگان رو هم در خودرو سازي بيان كنيد (احمد بيرانوند)
ولک و دلک
در زیر مجموعه های گسترش سرمایه گذاری ایران خودرو از نخاله ها در هیات مدیره و …..فراوان است که رویایی برای حفظ صندلی کاری نکرد .و امید است با رفتن او در هفته آینده اصلاح ساختار صورت پذیرد
دقیقا همینطوره، به عنوان مثال می توان از نوچه های اهالی “منطق” مانند “اصحاب ثقیف” نام برد که با توصیه اهالی “منطق” هنوز بر صندلی نشسته است
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 20 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲۰