مدیر امور مالی و سرپرست معاونت اداری مالی پرسپولیس نسبت به ماجرای آپارتمان‌های گمشده این باشگاه واکنش نشان داد.
کد خبر: ۱۲۰۶۳
۱۲:۰۵ - ۲۷ اسفند ۱۳۹۸

به گزارش "خط بازار"در پی انتشار اخباری مبنی بر صورت گرفتن تخلفاتی در مالکیت چند واحد آپارتمان متعلق به باشگاه، فرامرز دیناروند، مدیر امور مالی و سرپرست معاونت اداری مالی پرسپولیس توضیحاتی در این زمینه ارائه کرد.

دیناروند گفت: برابر اسناد موجود در باشگاه، در سال‌های ابتدایی دهه ۹۰، به منظور تامین وثیقه بانکی در دریافت تسهیلات برای حل بخشی از مشکلات آن زمان، املاک هبه شده و در اختیار باشگاه، با مصوبه هیات مدیره جهت ارائه به بانک به نام معاون اجرایی وقت باشگاه شد تا جهت دریافت تسهیلات، اقدامات فوری لازم صورت پذیرد که این موضوع از همان سال در صورت‌های مالی و گزارش سازمان حسابرسی و نیز تکالیف مجمع، در تمام چند سال گذشته تا کنون اعلام شده است.

او افزود: از سویی دیگر او از سال ۱۳۹۲ تا به حال طی اظهارنامه‌های رسمی، نامه‌ها و مکاتباتی که در دبیرخانه باشگاه ثبت شده اند، مراتب را به اطلاع باشگاه رسانده و در خصوص انتقال اسناد نیز تعهدات تسهیلات دریافتی خود اعلام آمادگی نموده است.

دیناروند تصریح کرد: از این رو پیرو تکلیف مجمع، موضوع در سال گذشته پیرو گزارش رسمی دادگستری به عنوان معیار کار باشگاه در دستور کار هیات مدیره قرار گرفته است و مطابق مدارک موجود و تعامل فی مابین، مراحل انتقال سند مالکیت آپارتمان ها، وام بانکی و اسناد چک‌ها بین طرفین در حال انجام بوده و مراتب نیز در دی ماه سال جاری به اطلاع مجمع محترم رسیده است.
انتهای پیام


ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر: